بونوچی: رقبای مان آماده خاکسپاری ما بودند

به گزارش وبلاگ فروشندگان، مدافع یوونتوس می گوید رقبای این تیم آماده خاکسپاری بانوی پیر بوده اند.

بونوچی: رقبای مان آماده خاکسپاری ما بودند

به گزارش وبلاگ فروشندگان، تیم فوتبال یوونتوس فصل پرفراز و نشیب خود را شب گذشته (یکشنبه) به صورتی دراماتیک به خاتمه برد و پیروز شد در هفته خاتمهی سری A در خانه بولونیا به فزونی 4 بر یک برسد و با توجه به تساوی خانگی یک - یک ناپولی مقابل هلاس ورونا در بازی همزمان، سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

لئوناردو بونوچی پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به وسیله یوونتوس در روز خاتمهی مسابقات در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: همه آماده خاکسپاری ما بودند. آنها آنجا منتظر لحظه خاتمهی بودند تا کاری را که بیشتر از هر چیز از آن لذت می برند، انجام دهند، اما آنها غرور و ذهینت این تیم و شعار این باشگاه را فراموش نموده بودند. این درست است که این فصل ترکیبی از بازی های عالی و بازی های نه چندان زیبا انجام دادیم. ما در این راستا امتیازاتی را از دست دادیم که معمولاً آنها را از دست نمی دهیم. در خاتمه فصل اگرچه چیزی که شما در زمین به دست آوردید باقی می ماند.

در ادامه پیغام مدافع ایتالیایی بانوی پیر آمده است: این تیم دو جام به دست آورد. در حالی که همه آماده خاکسپاری ما می شدند، به هدف مان رسیدیم. رقبا آماده خوشحالی بابت چیزی بودند که ما به آن دست نیافته بودیم، اما ما به شعار فینو آلا فینه (شعار باشگاه یوونتوس به معنی تا خاتمه) باور داشتیم، به هدف مان رسیدیم و در خاتمه جشن هم گرفتیم. ما می دانیم که این فصل برای طرفداران ما هم چقدر سخت بوده است. دل مان برای تان تنگ شده است. سال آینده دوباره در خانه خود همدیگر را دیدار خواهیم کرد، در استادیوم یوونتوس و در لیگ قهرمانان اروپا.

بونوچی در خاتمه پیغامش آورده است: حتی با وجود اینکه ما به اهداف عظیم مان نرسیدیم، اما این فرصت را داشتیم که کسب جام های مهم و ارزشمند و در کنارش پیروزیت های مان را جشن بگیریم. برای 10 سال این اتفاق به طور مکرر اتفاق افتاده است. بقیه اش وراجی است. فینو آلا فینه، فورتزا یوونتوس (زنده باد یوونتوس).

یوونتوس پس از 9 قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، این فصل با سرمربیگری آندره آ پیرلو قهرمانی را به اینتر واگذار کرد و بعد از تیم های میلان و آتالانتا در رتبه چهارم به کار خود خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بونوچی: رقبای مان آماده خاکسپاری ما بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: رقبای مان آماده خاکسپاری ما بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید