درخواست توئیتر از یک قاضی برای رد شکایت ترامپ

به گزارش وبلاگ فروشندگان، توئیتر در حال مبارزه با شکایت رئیس جمهور سابق آمریکا بر سر ممنوعیت او در این پلتفرم است.

درخواست توئیتر از یک قاضی برای رد شکایت ترامپ

به گزارش وبلاگ فروشندگان، به نقل از انگجت، بلومبرگ گزارش داد که توئیتر از یک قاضی خواسته که شکایت ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا درباره ممنوعیت وی در این پلتفرم را رد کند. توئیتر ادعا کرده که ترامپ آزادی بیان این شرکت را تهدید می کند. این شبکه اجتماعی گفت که یک شرکت خصوصی است و موظف نیست سخنرانی هایی را که دوست ندارد میزبانی کند و ترامپ هنگام استفاده از این سرویس، مکررا قوانینی را که با آنها موافقت کرده بود، زیر پا گذاشت. توئیتر گفت که لغو ممنوعیت اجباری اصول قانون اساسی را به چالش می کشد.

علاوه بر این، استدلال توئیتر در ارتباط با نگرانی های عمومی این بود که بیانیه های ترامپ می تواند خشونت را افزایش دهد. این شرکت در آستانه حمله 6 ژانویه به کنگره آمریکا، توئیت های ترامپ را گمراه کننده معرفی کرد و پس از ادامه دار بودن توئیت ها، او را از فعالیت در این پلتفرم منع کرد.

البته ترامپ خیلی هم منتظر بازگشت به توئیتر، فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی نیست، زیرا او اخیراً شبکه اجتماعی Truth Social خود را راه اندازی کرده تا بتواند خود و دیگر محافظه کارانی را که از طریق شرکت های فناوری بایکوت شده اند، فعال کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخواست توئیتر از یک قاضی برای رد شکایت ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست توئیتر از یک قاضی برای رد شکایت ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید