سوت دربی تهران به کدام داور می رسد؟ ، گزینه اصلی کمیته داوران تعیین شد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، اگر فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی را از فهرست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال 2023 کنار نمی گذاشت، شاید این داور حاضربه سفر به تهران و قضاوت در دربی می شد.

سوت دربی تهران به کدام داور می رسد؟ ، گزینه اصلی کمیته داوران تعیین شد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، البته علیرضا فغانی همواره از اینکه نامزد قضاوت در دربی می شد، گله مند بود و از کمیته داوران بارها وبارها خواست این شانس را به دیگر داوران ایرانی هم بدهد. سفر این داور مطرح به استرالیا موجب شد تا در سال های اخیر این مصاف حساس به وسیله دیگر داوران ایرانی هم سوت زده گردد و اینبار قرار است این ماموریت مهم به امیر عرب براقی محول گردد. داوری که نسبت فامیلی با علیرضا فغانی دارد و در یازده هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر پرکارترین داور بوده و با وجود قضاوت در بازی های مهمی چون استقلال - گل گهر و سپاهان - پرسپولیس نمرات خوبی را از ناظران داوری دریافت نموده است.

حسین عسگری، رئیس اسبق کمیته داوران هم شانس قضاوت امیر عرب براقی را در دربی بیشتر از دیگر داوران می داند و می گوید: به نظرم امیر عرب براقی شانس اول قضاوت در این مسابقه استقلال و پرسپولیس است. البته موعود بنیادی فر، بیژن حیدری، زاهدی فر و حتی پیغام حیدری هم ممکن است در بین نامزدهای قضاوت دربی باشند ولی شانس عرب براقی به علت اینکه تا حالا این بازی را سوت نزده بیشتر از سایر نامزدهاست.

امیر عرب براقی در صورت انتخاب به عنوان داور دربی به طور حتم با علیرضا فغانی برای قضاوت در این ملاقات مشورت می نماید و از او برای اینکه یک قضاوت بدون نقص و خوب داشته باشد، یاری خواهد گرفت. این داور جوان که انتخاب شده آموزشگاه داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بشمار می رود، در سال 2023 وارد فهرست داوران بین المللی فوتبال ایران شده است و به این روند پیش بینی می گردد، در آینده ای نزدیک بازی های مهم بین المللی را سوت بزند.

  • طلب یک بازیکن از پرسپولیس ری کرد | دردسر عذاب آور برای سرخ ها با اقدام کمیاب مدیرعامل
منبع: همشهری آنلاین

به "سوت دربی تهران به کدام داور می رسد؟ ، گزینه اصلی کمیته داوران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوت دربی تهران به کدام داور می رسد؟ ، گزینه اصلی کمیته داوران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید