مسابقه کثیف ترین رادیوی بریتانیا

به گزارش وبلاگ فروشندگان، به تازگی مسابقه کثیف ترین رادیوی بریتانیا برگزار گردید و رادیوی برنده به گالری ملی هنر بریتانیا و موزه تیت مدرن لندن راه پیدا کرد.

مسابقه کثیف ترین رادیوی بریتانیا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از mirror، در مسابقه سراسری بریتانیا با سوژه کثیف ترین رادیو، رادیوی کریستوفر کیچن ساید 37 ساله و ساختمان ساز توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد. این رادیو پوشیده از سیمان، گل، شن و گردوغبار آجرهاست. آنتن اصلی آن از بین رفته است و با آنتن خودرو کار می نماید. درضمن به جای ولوم پخش رادیو هم از یک توپ گلف استفاده شده است.

رقبای این رادیوی کثیف، 40 رادیوی دیگر از سراسر بریتانیا بودند که نتوانستند گوی رقابت را از این رادیو بربایند. بعضی از رادیو های شرکت نماینده در زیر باران مانده یا حتی از پشت بام به پایین افتاده بودند. اما رادیوی کریستوفر برنده عنوان کثیف ترین رادیو شد.

اکنون این رادیو در فضای باز موزه مدرن تیت درون جعبه ای شیشه ای و روی پایه مجسمه نگهداری می گردد و مردم می توانند از آن تماشا نمایند.

صاحب این رادیو می گوید، سال های زیادی با این رادیو کار نموده و از شنیدن برنامه هایش موقع کار لذت برده است. اما به علت حرفه اش، به مرور رادیو پر از گردوخاک و پوشیده از سیمان شده است.

منبع: فرارو

به "مسابقه کثیف ترین رادیوی بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کثیف ترین رادیوی بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید