مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین

به گزارش وبلاگ فروشندگان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین

روبات تحویل پیتزا Digit می تواند آینده تحویل پیتزا را دگرگون کند. این روبات هوشمند می تواند به راحتی انواع پیتزا را به کاربران تحویل دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایالات متحده اظهار داشت که حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع است. این موضوع در خصوص انواع محموله هایی صدق می نماید که به نوعی با باتری های لیتیوم یونی سر و کار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون که از مدتی پیش در حوزه داروسازی متمرکز شده است، طرح هایی تازه را برای توسعه سریع فعالیت های خود در این حوزه رونمایی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تایلند در آستانه تصویب قوانینی است که بی شباهت به قوانین نظارتی دولت چین برای کنترل شهروندان نیست. این قانون از سوی فعالان حقوق بشر در چین جنجال های پرشماری ایجاد نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اظهار داشت که یک وام 2 میلیارد دلاری برای شانگهای در نظر گرفته است. این در حالی است که پیش از این نیز شرکت تسلا بیش از 13 میلیارد را صرف ساخت کارخانه خود در شانگهای نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های کره ای سامسونگ و چینی هواوی از مدت ها پیش با یکدیگر رقابت دارند. در این میان گاهی مدیران هواوی با اظهار نظرهای تند خود نشان داده اند در رقابت با روش تحقیر میانه خوبی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید