نسخه نو شبیه ساز پرواز مایکروسافت معرفی گردید؛ شغل ها به بازی می آیند

به گزارش وبلاگ فروشندگان، بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) را می توان یکی از برترین عناوین انحصاری این شرکت دانست. این بازی با دنیای بسیار گسترده و واقع گرایانه ای که دارد یک تجربه بسیار خاص و بی نظیر را به کاربران ارائه می دهد. حال شرکت آسوبو (Asobo) سازنده این عناوین از بازی تازه این مجموعه رونمایی کرد.

نسخه نو شبیه ساز پرواز مایکروسافت معرفی گردید؛ شغل ها به بازی می آیند

آخرین عنوان عرضه شده از مجموعه شبیه ساز پرواز مایکروسافت در سال 2020 عرضه شد. این بازی در زمان عرضه تمامی سخت افزارهای موجود را به چالش کشیده و حتی در حال حاضر نیز یکی از سنگین ترین عناوین موجود روی کنسول ها و کامپیوتر است. با این حال تجربه ای که این بازی به کاربران ارائه می دهد در هیچ عنوان دیگری وجود ندارد.

چیزی که عناوین شبیه ساز پرواز مایکروسافت را زیبا می نماید، تنوع مسیرها، فرودگاه ها و البته هواپیماها است. همین موضوع باعث شده تا کاربران ساعت ها این عناوین را تجربه نموده و از آن ها خسته نشوند. شما می توانید طولانی ترین مسیرها را با هواپیما سفر نموده و تجربه خلبانی یک هواپیمای ایرباس ای 380 (Airbus A380) را داشته باشید.

حال شرکت سازنده اعلام نموده که بازی شبیه ساز پرواز 2024 پیچیده ترین، گسترده ترین و پیشرفته ترین عنوان ساخته شده از این مجموعه است. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و یکی از دقیق ترین شبیه سازی های ساخته شده در چند سال اخیر است. این بازی به شدت دقیق بوده و تمامی جزئیات هواپیماها و فرودگاه ها به طور کامل در آن وجود دارد.

شرکت آسوبو برای رسیدن به این درجه از جزئیات از موتور تازه خود استفاده نموده که قدرت بسیار زیادی دارد. به نوعی این بازی نیز یک نمونه از قدرت این موتور انیمیشن سازی بوده که به برترین نحو طراحی شده است. شرکت سازنده از تازهترین تکنولوژی ها برای ساخت بازی شبیه ساز پرواز 2024 استفاده نموده که باعث شده دقت بسیار بالایی داشته باشد.

به طور کلی عناوین شبیه ساز پرواز برای مایکروسافت عناوین امنی هستند. این بازی ها امتیازهای بالایی دریافت نموده و از طرفی عناوین بسیار با کیفیتی هستند. در کنار آن تجربه خاصی که ارائه می دهند در هیچ عنوان دیگری وجود ندارد و به همین علت رقابت خاصی هم برای این سبک وجود ندارد. به همین علت است که مایکروسافت روی این عناوین سرمایه گذاری زیادی نموده و در کوشش است تا آن ها را از قبل بهتر کند. مخصوصاً با توجه به استقبالی که از نسخه 2020 این بازی شد، به نظر می رسد مایکروسافت تصمیم دارد تا این عناوین را در بازه های زمانی کوتاه تری عرضه کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه نو شبیه ساز پرواز مایکروسافت معرفی گردید؛ شغل ها به بازی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو شبیه ساز پرواز مایکروسافت معرفی گردید؛ شغل ها به بازی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید