طراحی لوگو

ایلان ماسک لوگوی توییتر را تغییر می دهد؛ احتمال استفاده از برند X به جای پرنده

ایلان ماسک در توییت جدیدی اعلام نموده است که به زودی برند توییتر را تغییر می دهد و به تدریج با تمام پرنده ها خداحافظی می نماید. او وعده داد که اگر تا امشب لوگوی خوبی برای برند X پیشنهاد گردد، همین فردا لوگوی این شبکه اجتماعی را عوض می نماید.

6 مرداد 1402

نوع زیورآلات مورد علاقه تان درباره شخصیت شما چه می گوید؟

بر کسی پوشیده نیست که میان انتخاب هایی که برای ظاهر خود داریم و شخصیت ما ارتباطی مستقیم وجود دارد. این امر در خصوص زیورآلات مورد علاقه افراد هم صدق می نماید و آن ها حرف های زیادی درباره شخصیت صاحبان خود برای گفتن دارند.

24 تیر 1402

رندر تازه از گوشی موتو E6 موتورولا منتشر شد

رندر جدیدی از گوشی موتو E6 برند موتورولا منتشر شده که نشان می دهد این گوشی تفاوت هایی آشکار با نسخه هایی دارد که پیش از این در خصوص این گوشی منتشر می شد.

26 آذر 1401

راه اندازی بانک اطلاعات پیشکسوتان هنرهای سنتی و صنایع دستی در دبیرخانه شهر جهانی اصفهان

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، راه اندازی بانک اطلاعات پیشکسوتان هنرهای سنتی و صنایع دستی در دبیرخانه شهر جهانی اصفهان صورت می پذیرد.

15 آذر 1401

شرکت چینی بایک از ون BAW M7 رونمایی کرد

شرکت بایک اخیراً یک MPV یا ون چند منظوره تازه با نام BAW M7 را با قیمتی کمتر از 13,700 دلار معرفی نموده است. با این قیمت، این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان به خودروهای این سگمنت محسوب گردد.

19 آبان 1401

چگونه دستگاه های خود را بدون از دست دادن داده ها ریست کنیم؟

یکی از دغدغه های مهم برای تمام کاربران دستگاه های هوشمند از قبیل تلفن یا لپتاپ، از دست دادن اطلاعات هنگام بازنشانی است که با چند راه چاره ساده می تواند برطرف گردد.

18 آبان 1401

ساعت هوشمند وان پلاس واچ هری پاتر ادیشن به زودی معرفی می شود

چند ماه پیش در مورد وان پلاس واچ هری پاتر ادیشن خبر هایی در فضای مجازی منتشر شد. اکنون اما گزارشات حاکی از آن است که شرکت وان پلاس به زودی از این ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد. شعبه هند این شرکت با انتشار پستی در توییتر، از رونمایی نسخه ویژه وان پلاس واچ...

9 آبان 1400