آیفون 15پرو نتوانست روی هواوی را کم کند!

به گزارش وبلاگ فروشندگان، دیجیاتو نوشت: هرچند آیفون 15 پرو مکس از نظر دوربین عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده است، اما همچنان هواوی P60 پرو برترین دوربین موبایل را دارد.

آیفون 15پرو نتوانست روی هواوی را کم کند!

مرجع DXOMARK که بیشتر با بررسی دقیق دوربین ها شناخته می شود، حالا به سراغ آیفون 15 پرو مکس رفته است. تازهترین گوشی پرچمدار اپل با قابلیت تثبیت تصویر، رنگ و فیلمبرداری فوق العاده خود پیروز به کسب چند امتیاز بسیار خوب شده است، اما فاصله زیادی که در میدان دید سنسور اصلی و لنز تله فوتوی آن وجود دارد به همراه چندین ایراد دیگر، باعث شده است تا این دستگاه با امتیاز 154 در جایگاه دوم بهترین دوربین گوشی های موبایل قرار بگیرد.

عملکرد دوربین آیفون 15 پرو مکس

دوربین آیفون 1 5 پرو مکس پیروز شده است تقریباً در تمام زیرشاخه های عملکرد ویدیویی، به استثنای بافت و مصنوعات، رتبه اول DXOMARK را کسب کند. امکان ضبط ویدیوهای Dolby Vision HDR با وضوح 4K و نرخ 60 فریم یکی از ویژگی های قابل توجه دوربین این دستگاه بوده و DXOMARK در طول آزمایش خود از آن استفاده کرده است.

DXOMARK در بررسی خود می نویسد: نوردهی ویدیو و رندر رنگی در بیشتر شرایط بسیار سازگار است و موازنه بافت/نویز آن بهترین چیزی است که تا به امروز دیده ایم. سیستم فوکوس اتوماتیک نیز در نور کم عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و تثبیت کننده ویدیو آن یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است.

عملکرد آیفون 15 پرو مکس در عکاسی نیز از نظر نوردهی، رنگ و بافت بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده، اما درباره فوکوس اتوماتیک و نویز آن به مشکلاتی اشاره شده است.

حالت پرتره بهبودیافته، ثبت عمق و امکان رندر دقیق رنگ پوست این دستگاه باعث شده تا آیفون 15 پرو مکس در دسته بندی دوستان و خانواده و فضای داخلی DXOMARK بالاترین رتبه را کسب کند. کارشناسان این وب سایت همچنین اشاره کرده اند که خروجی 24 مگاپیکسلی تازه سنسور 48 مگاپیکسلی آیفون نیز باعث می شود تا عکس هایی با جزئیات بیشتر بگیرید.

بااین وجود، در رتبه بندی بهترین دوربین گوشی های موبایل، هواوی P60 پرو همچنان جایگاه اول را تصاحب کرده است. این دستگاه دارای سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی و تله فوتو و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض است. در تصویر بالا می توانید کیفیت عکس گرفته شده از طریق آیفون 15 پرو مکس، آیفون 14 پرو و هواوی P60 پرو را مشاهده کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون 15پرو نتوانست روی هواوی را کم کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15پرو نتوانست روی هواوی را کم کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید