ارائه زمین 300 متری و وام برای همه ایرانی ها در این منطقه

به گزارش وبلاگ فروشندگان، استاندار هرمزگان گفت: برای شهرستان بوموسی شرط فرم ج را حذف کردیم و هر ایرانی می تواند یک خانه در بوموسی داشته باشد.

ارائه زمین 300 متری و وام برای همه ایرانی ها در این منطقه

به گزارش مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم اجرا شده برای عمرانی سازی جزایر خلیج فارس، حذف شرط فرم جیم در طرح ملی مسکن برای جزیره بوموسی است.

وی اضافه نمود: برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات 300 متری زمین تخصیص می یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

به گفته استاندار هرمزگان، دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، گام های مهمی در راستای توسعه متوازن و توسعه عدالت در منطقه ها مختلف استان برداشته و در همه حوزه هایی که احتیاج به کار و فعالیت بود، کوشش های خوبی صورت گرفت.

دوستی اضافه نمود: هرمزگان مرکز اقتصاد دریا محور است و بر همین مبنا برنامه ریزی جامعی برای بهره بردن از ظرفیت دریا در حال اجرا است، دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای بر صدور مجوز صیادی به فعالان این حوزه و ساماندهی صیادان داشته تا بتوان بخشی از اشتغال مورد احتیاج استان را از این طریق تأمین کرد.

وی توضیح داد: در حوزه صیادان سنتی فاقد مجوز استان مطابق آخرین آمار برای 7800 نفر از افراد مجوز صادر شده و هویت دار شده اند، با این مجوز تقریباً مشکل حدود 22 هزار نفر حل شده است، در حوزه شیلاتی اقدامات دیگری نظیر برق دار کردن مزارع، پرورش ماهی در قفس، زیستگاه مصنوعی و اقدامات مهم دیگری اجرا شده که می تواند به حوزه شیلاتی یاری کند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه نمود: در حوزه اشتغال گام های خوبی برداشته شد در سال 1401 استان متعهد به ایجاد حدود 38 هزار شغل بود اما خوشبختانه توانستیم حدود 51 هزار شغل با کد ملی منحصر بفرد و با قابلیت راستی آزمایی ایجاد کنیم که نشانگر اجرای 130 درصدی تعهد است و به نسبت سال 1400 رشدی دو برابری شاهد بودیم.

منبع: فرارو

به "ارائه زمین 300 متری و وام برای همه ایرانی ها در این منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه زمین 300 متری و وام برای همه ایرانی ها در این منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید