تصاویر ، آلفا رومئو یک هیولا را به میدان بازگرداند ، ادای احترام به گذشته ؛ حرکت به سوی آینده

به گزارش وبلاگ فروشندگان، آلفارومئو 33 استرادل یک وسیله نقلیه دو در یک است، هم به معنای واقعی و هم مجازی.

تصاویر ، آلفا رومئو یک هیولا را به میدان بازگرداند ، ادای احترام به گذشته ؛ حرکت به سوی آینده

به گزارش وبلاگ فروشندگان و به نقل از وب سایت موتور1، این سوپراسپرت بسیار کمیاب با موتور V6 توربوشارژ دوقلو یا با پیشرانه تمام الکتریکی در دسترس است.

قدرت موتور در مدل برقی به 750 اسب بخار می رسد، درحالی که مدل درون احتراقی با 3 لیتر گنجایش، 620 اسب بخار خروجی خواهد داشت.

شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این آلفارومئو نیز زیر 3 ثانیه خواهد بود!

این بخش تحت اللفظی است که نشان دهنده دو رویکرد بسیار متفاوت برای عملکردست. اما این بدان معناست که استرادل 33 (33 Stradale) به طور همزمان انتها یک دوره و شروع دوره تازهی را برای آلفارومئو نشان می دهد.

در صحبت با لری دومینیک، معاون ارشد آلفارومئو و رئیس عملیات آمریکای شمالی، کمی بینش در خصوص ماهیت دوگانه این ابرخودروی تازه و زیبا به دست آمد.

بله، این ادای احترام به استرادل 33 کلاسیک از اواخر دهه 1960 است و فراوری تنها 33 وسیله نقلیه مدت ها قبل از عرضه آن در 30 اوت تمام شده بود. اما ایده از ابتدا ایجاد یک آلفارومئوی نمادین بود که به گذشته احترام می گذارد و در عین حال راه را برای آینده این شرکت هموار می نماید.

دومینیک شرح داد: این یکی از دلایلی است که ما می خواستیم هر دو پیشرانه را در پروژه 33 ارائه کنیم. این فرصتی است برای نشان دادن این واقعیت که ما به عنوان آلفارومئو می توانیم قبل از هر چیز بدون توجه به پیشرانه، یک آلفارومئو بسازیم. ما قادر خواهیم بود بدون توجه به تعریف پیشرانه، دی ان ای و تجربه آلفا را ارائه دهیم. برای ما، این ایتالیایی و اسپورت است. بنابراین تا زمانی که این وسیله نقلیه اول از همه آلفارومئو باشد، پیشرانه از بعضی جهات در درجه دوم اهمیت واقع شده است.

مدل 1967

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | زندگی در کمپر فیات | خانه ای مجذوب کننده بر روی 4 چرخ
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، آلفا رومئو یک هیولا را به میدان بازگرداند ، ادای احترام به گذشته ؛ حرکت به سوی آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، آلفا رومئو یک هیولا را به میدان بازگرداند ، ادای احترام به گذشته ؛ حرکت به سوی آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید