توضیحات مدیرعامل توییتر درباره تغییر نام و برند ، از افکار کهنه رها شدیم!
به گزارش وبلاگ فروشندگان، لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس (توییتر سابق) در مصاحبه جدیدی شرح داده که چرا شرکت، برند توییتر را کنار گذاشته است.
به گزارش وبلاگ فروشندگان و به نقل از سی ان بی سی، یاکارینو در مصاحبه ای با این شبکه خبری گفت: ایلان مدت زیادی است که درباره X و همه چیز صحبت می نماید. حتی زمانی که اعلام کردیم به این شرکت می پیوندم، من به شرکت ملحق شدم تا با ایلان شریک شوم تا توییتر را به X، اپلیکیشن همه چیز تبدیل کنم.
یاکارینو که این کار را در ژوئن شروع کرد، گفت که ماسک از اواخر سال گذشته که توییتر را خریده، روی این موضوع کار نموده است.
او در ادامه گفت: به اتفاقاتی که از زمان تکمیل معامله افتاده است، فکر کنید. تجربیات و تکامل در نمایش ویدیوها و مطالب طولانی، تهیه اشتراک محتواسازان محبوب که اکنون از پلتفرم درحال کسب عایدی هستند. به ویدیوها نگاه کنید، به زودی می توانید بدون دادن شماره تلفن تان به سایرین، در این پلتفرم تماس ویدیویی هم داشته باشید.
یاکارنو بعلاوه به برنامه های این شرکت را برای فعال کردن پرداخت ها بین کاربران و دوستان و سازندگان به شکل ویژه پرداخت.
او گفت: این برند واقعا نشان دهنده رهایی از توییتر بود. رهایی ای که به ما اجازه داد تا از یک ذهنیت و تفکر میراثی (کهنه)، به سمت تکامل حرکت کنیم.
یاکارینو بعلاوه به برنامه های این شرکت برای فعال سازی قابلیت انجام پرداخت ها میان کاربران اشاره نموده است.
بیشتر بخوانید:
- هشدار رئیس هوش مصنوعی گوگل | شیوع بیماری های همه گیر و احتمال جنگ هسته ای
او گفت: این تغییر برند درواقع نمایانگر آزادشدن از توییتر بود. این آزادی به ما اجازه داد تا فکر و اندیشه های قدیمی را پشت سر بگذاریم و دوباره به همه کسانی فکر کنیم که در اسپیس درحال گوش دادن به صدای بقیه هستند یا در سراسر دنیا محتواها را می بینند. این تغییر، شیوه گردآمدن ما، تفریحات ما و معاملات ما را تغییر می دهد.
مدیرعامل X درباره نقش خودش و ایلان ماسک در ایکس گفت: ایلان روی شتاب دهی به این تغییر برند و آینده کار می نماید. من مسئول سایر موارد هستم؛ از همکاری ها گرفته تا بحث های حقوقی، فروش و امور مالی.
منبع: همشهری آنلاین