خنجر پرسپولیسی حاشیه ساز بر قلب ستاره تیم یحیی ، این سه بازیکن باید بروند!

به گزارش وبلاگ فروشندگان، حرف های عجیب گلر سابق پرسپولیس با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش ها را در خصوص این گلر سابق یه راه انداخته است

خنجر پرسپولیسی حاشیه ساز بر قلب ستاره تیم یحیی ، این سه بازیکن باید بروند!

به گزارش وبلاگ فروشندگان از وقتی وحید قلیچ تصمیم گرفت فعالیت خود در اینستاگرام را زیاد کند و به عنوان یک بلاگر در این پلتفرم خود را به نسل نو طرفداران بشناساند، اغلب صحبت هایش عجیب و خارج از عرف توصیف و این موضوع باعث شده که طرفداران پرسپولیس اصلا دل خوشی از دروازه بان دهه شصت تیم شان نداشته باشند.

درست یک روز پس از اینکه قلیچ به طور ناگهانی سر و کله اش در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس پیدا شد و جمله تکراری هیچکس پرسپولیسی تر از من نیست را به زبان آورد و بعلاوه علی پروین سعی کرد میانجی آشتی او با طرفداران سرخ گردد، یک ویدئوی عجیب علیه ستاره های پرسپولیس دوباره روی آتش خشم قرمزها علیه قلیچ بنزین ریخت. جالب اینکه این حرفها کمتر از 24 ساعت بعد از صحبتهای پروین مطرح می گردد.

در ساعتی پس از تمدید قرارداد میلاد سرلک با تیپ خاص و موهای تراشیده، بحث در خصوص خدمت سربازی ستاره شماره ده قرمزها بسیار داغ شد ولی خود میلاد واکنش خاصی به شایعات مختلف نشان نداده است.

بحث سربازی میلاد سرلک از جایی آغاز شد که هافبک دفاعی موثر سرخ ها در آخرین اردوی تیم ملی برای تورنمنت کافا در فهرست نفرات امیر قلعه نویی قرار نگرفت که البته این موضوع با توجه به عملکرد سرلک در خط هافبک تیمی که همه جام های داخلی را جارو نموده، تعجب برانگیز بود. گفته می گردد باتوجه به برداشته شدن برچسب ملی پوش از سرلک بر حسب یک اردوی ملی، او معافیت ملی پوشان تا سی سالگی را از دست داده و نامه سازمان نظام وظیفه هم بر این ماجرا مهر تایید زد.

تاریخ اعزام میلاد سرلک به خدمت سربازی اول شهریور ماه اعلام شده یعنی یازده روز قبل از اردوی نو تیم ملی که هیچ بعید نیست نام سرلک را باتوجه به شرایطش در پنج هفته ابتدایی دوباره در تیم ملی ببینیم. با این حال ممکن است این دعوت نیز با توجه به تاریخ اعزام او دردی از پرسپولیس و هافبکش دوا نکند.

حال در شرایطی که پرسپولیس و سرلک برای برطرف مشکل خدمت این بازیکن کوشش می نمایند و حتی صحبت هایی مبنی بر گرفتن معافیت کفالت مطرح می گردد، وحید قلیچ با ویدئویی به سبک همیشگی علیه سرلک و البته دو ملی پوش دیگر سرخ ها یعنی وحید امیری و علیرضا بیرانوند صحبت می نماید!

قلیچ در این ویدئوی عجیب با لحنی تهدید آمیز خطاب به سرمربی تیم ملی می گوید:آقای قلعه نویی اگر شما نگذارید آقایان بیرانوند، سرلک و امیری به سربازی بروند، یعنی پای برگه حرف های آقای مایلی کهن را امضا نموده اید. یعنی تمام حرف های آقای مایلی درست بوده است. اگر بخواهید این ها را در تیم ملی نگهدارید و نگذارید مانند سربازان لب خط صفر مرزی خدمت نمایند، به آن ها خیانت می کنید پس این کار را نکنید. من این حرف ها را محبت آمیز می گویم.

این حرفهای وحید قلیچ در شرایطی مطرح شده که میلاد سرلک در دو سال گذشته همیشه پای ثابت اردوهای تیم ملی ایران بوده است.

اگرچه میلاد با مصدومیت بدموقع جام جهانی قطر را از دست داد اما بازی های خوب او در مسیر صعود به این تورنمنت در تیم اسکوچیچ بر کسی پوشیده نیست. این هیاهو برای هیچ علیه بازیکنی به راه افتاده که خود را در سطح تیم ملی نشان داده و دعوت مجدد او فارغ از اینکه ممکن است در دوازدهم شهریور به عنوان سرباز ملوان به تیم ملی برگردد جای تعجب ندارد.

اگرچه این حرف های قلیچ می تواند برای استقلالی ها خوشایند باشد و طبیعی است؛ همانطور که طرفداران پرسپولیس نیز از سرباز شدن یزدانی و مرادمند در لیگ بیست و یکم و تضعیف رقیب سنتی استقبال کردند و این موضوع می تواند تنها در فضای هواداری قابل پذیرش باشد.

شایعات اخیر حتی واکنش مدیر رسانه تیم ملی در خصوص دعوت سرلک را به همراه داشت و او هم این موضوع را منوط به تصمیم قلعه نویی و عملکرد میلاد سرلک در هفته های ابتدایی و بدون توجه به سربازی وی دانست . در نهایت باید دید تکلیف سربازی میلاد سرلک و دعوت او به تیم ملی چه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خنجر پرسپولیسی حاشیه ساز بر قلب ستاره تیم یحیی ، این سه بازیکن باید بروند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنجر پرسپولیسی حاشیه ساز بر قلب ستاره تیم یحیی ، این سه بازیکن باید بروند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید