دانشجویان با پَک آزمایشگاهی ایرانی آزمایشات واحد درسی نانو فیزیک را اجرایی می نمایند

به گزارش وبلاگ فروشندگان، محقق مرکز رشد دانشگاه ارومیه پک کاملی برای آزمایشگاه نانو فیزیک ارائه کرد که به گفته وی با استفاده از این پک دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند آزمایش های مورد احتیاج واحد درسی نانو فیزیک را اجرایی نمایند.

دانشجویان با پَک آزمایشگاهی ایرانی آزمایشات واحد درسی نانو فیزیک را اجرایی می نمایند

رامین احمدی، دانشجوی دکتری فیزیک دانشگاه ارومیه و مجری طرح در گفت وگو با وبلاگ فروشندگان، گفت: پَک کامل تجهیزات آزمایشگاهی نانو فیزیک، دستاوردی است که ما سال جاری در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار عرضه کردیم.

وی این پَک را شامل دستگاه رشد نانو ذرات، لامپ نانو ذرات کربنی، پلاسما جت پرینینینگ، انفجار سیم و الکترواسپلینگ دانست و یادآور شد: این محصول را در مرکز رشد دانشگاه ارومیه به فراوری رساندیم.

احمدی با تاکید بر اینکه این پَک می تواند یک آزمایشگاه نانو فیزیک را تجهیز کند، خاطر نشان کرد: فراوری آزمایشگاهی این محصول به سرانجام رسیده و آماده تجاری سازی است.

مجری طرح اظهار کرد: آزمایشگاه نانو فیزیک یک واحد درسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها است و با این مجموعه دستگاه ها می تواننذ کل آزمایش های مورد احتیاج در این واحد را اجرایی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشجویان با پَک آزمایشگاهی ایرانی آزمایشات واحد درسی نانو فیزیک را اجرایی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان با پَک آزمایشگاهی ایرانی آزمایشات واحد درسی نانو فیزیک را اجرایی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید