راز تناسب اندام رونالدو ؛ او اینجا به شما هم یاد می دهد ، اسرار مهم رونالدو که از آن خبر نداشتید ؛ با خانواده باشید!

به گزارش وبلاگ فروشندگان، کریستیانو رونالدو ستاره کنونی تیم فوتبال النصر که دوران درخشانی را در باشگاه های منجستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس نیز سپری نموده و سابقه انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان یکی از سختکوش ترین بازیکنان تاریخ فوتبال در زمینه آمادگی جسمانی معروفیت دارد.

راز تناسب اندام رونالدو ؛ او اینجا به شما هم یاد می دهد ، اسرار مهم رونالدو که از آن خبر نداشتید ؛ با خانواده باشید!

وبلاگ فروشندگان - آرش نهاوندی: اما چگونه کریستیانو رونالدو به برترین شرایط خود رسید؟ هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال نیست که بیشتر از کریستیانو رونالدو به خاطر ویژگی های بدنی و فداکاری در زمین بازی مورد تحسین قرار گرفته باشد.

به گزارش سایت آلمانی گل، اما رونالدو این ویژگی های جسمانی را در زمان نوجوانی و ابتدای جوانی نداشت. این اندام ورزشکارانه که امروز تحسین همگان را برانگیخته نتیجه کوشش و سختکوشی زیاد نوجوان لاغری است که در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد آمد. اما این ورزشکار شگفت انگیز و برنده پنج توپ طلا چگونه خلق شد؟

رونالدو شدن از زبان رونالدو

کریستیانو رونالدو درباره تمرینات وزرشی خود اینچنین شرح می دهد: در ابتدا با گرم کردن آغاز کنید تا خطر آسیب تماشا را کاهش دهید. در تمرینات باشگاهی، ما چند دور از دور زمین می دویم و تمرینات کششی و حرکات کاردیو را انجام می دهیم. (حرکات کاردیو به تمریناتی گفته می گردد که ضربان قلب شما را تا حداکثر تا 50 الی 75 درصد افزایش دهد و باعث بهبود عملکرد قلبی، شش ها و سیستم گردش خون گردد. تمرینات کاردیو در یک بازه زمانی طولانی انجام می گردد که باعث افزایش ضربان قلب و پمپاژ خون بیشتر در رگ ها، و نهایتا حمل مواد مغذی و اکسیژن به تمام سلول ها می گردد.)

اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال در ادامه شرح می دهد: مطمئن شوید که در تمرینات خود کاری مشابه انجام می دهید، حتی اگر دویدن به باشگاه یا گرم کردن روی تردمیل یا دوچرخه باشد.

اهمیت تمرینات ترکیبی از نگاه رونالدو

زمانی که رونالدو در باشگاه است، تمرین اصلی رونالدو بین تمرینات قلبی عروقی مانند دویدن و قایقرانی و وزنه زدن تقسیم می گردد. رونالدو توصیه می نماید: این تمرینات را به صورت ترکیبی انجام دهید. علاوه بر این اینکه تمرینات ورزشی ترکیبی جذابیت تمرین را برای شما افزایش می دهد، مهم است که اطمینان حاصل گردد که تمام قسمت های بدن در این تمرینات هدف قرار می گیرند و هم قدرت و هم استقامت را بهبود می بخشند.

در زمین، تمرکز روی تمرین های با شدت بالاست که موقعیت های مسابقه را منعکس می نمایند. رونالدو می گوید: ما تمرین های دوی سرعت زیادی را در تمرینات انجام می دهیم که شما نیز می توانید آن ها را در برنامه تمرینات ورزشی شخصی تان قرار دهید، چه در باشگاه باشید و چه در فضای باز در این جهت کوشش کنید و آن را به هر تمرینی که انجام می دهید اضافه کنید. با این حال، تمرینات ورزشی رونالدو تنها محدود به باشگاه و زمین فوتبال نمی شوند. او می افزاید: هرجا که می توانید ورزش کنید.

به گفته این اسطوره فوتبال دنیا، می توانید صبح ها یا شب ها قبل از رفتن به رختخواب، در اتاق خواب خود تمرین عضلات شکم را انجام دهید. اگر این برنامه را به صورت روتین (روزمره) اجرا کنید، این کار را آسان تر می نماید زیرا تبدیل به یک عادت می گردد.

اسرار دیگر رونالدو که از آن خبر نداشتید

زندگی سالم چیزی نیست که رونالدو هر روز چند ساعت را به آن اختصاص دهد، این یک روش زندگی است که او همواره به آن پایبند است. رونالدو با اشاره به اهمیت فکر در مسیر دستیابی به اهداف می گوید: یاد بگیرید که فکر خود را به همان میزان بدن تان تربیت کنید. قدرت فکری به میزان قدرت بدنی مهم است و به شما در رسیدن به اهدافتان یاری می نماید.

او می افزاید: منضبط باشید. انگیزه خود را حفظ کنید و به روال خود پایبند باشید. برای من، جایی برای آرامش وجود ندارد، بنابراین باید سختگیر باشم. رونالدو وقتی ورزش نمی نماید سعی می نماید با وجود معروفیت زیاد و توجه بی میزان ای که به او می گردد سبک زندگی آرامی داشته باشد.

رونالدو در این باره شرح می دهد: تمرین و جلسات بدنی از همه مهمتر هستند، اما داشتن یک سبک زندگی آرام به شما یاری می نماید تا از نظر جسمی و فکری برترین باشید. من اوقات فراغت خود را با خانواده و دوستان می گذرانم که باعث آرامش و فکریت مثبت من می گردد.

نکته منحصر به فرد در رژیم تناسب اندام رونالدو این است که او هشت ساعت در روز نمی خوابد. در عوض، او روزی پنج دفعه 90 دقیقه ای می خوابد. پروفسور لیتل هیلز در کتاب خود خواب: افسانه 8 ساعت، قدرت چرت زدن... و طرح نو برای شارژ بدن و فکر می گوید: بهتر است ورزشکاران به جای یک خواب کامل شبانه هر روز پنج بار به مدت 90 دقیقه چرت بزنند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر واکنش جالب رونالدو به ابراز محبت طرفداران ایرانی
منبع: همشهری آنلاین

به "راز تناسب اندام رونالدو ؛ او اینجا به شما هم یاد می دهد ، اسرار مهم رونالدو که از آن خبر نداشتید ؛ با خانواده باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز تناسب اندام رونالدو ؛ او اینجا به شما هم یاد می دهد ، اسرار مهم رونالدو که از آن خبر نداشتید ؛ با خانواده باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید