راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین یخچال ساید بای ساید

به گزارش وبلاگ فروشندگان، خبرنگاران- یخچال و فریزر ال جی مدل اینستاویو گران ترین ساید بای ساید بازار است و حدود 350 میلیون تومان فروخته می گردد. معادل ساینا و کوییک صفرکیلومتر قیمت دارد و پنل شیشه ای و هوشمند مهمترین جذابیت آن به شمار میرود. آنطرف کف قیمت ساید بای ساید های فعلی بازار به حدود 30 میلیون تومان رسیده است و با این بودجه فقط می توانیم سراغ مدل های ایرانی موجود در بازار برویم.

راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین یخچال ساید بای ساید

شماره یک | ساید بای ساید کندی مدل FCA 14

یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 یکی از مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید هایی است که در فروشگاه های لوازم خانگی پیدا می گردد. الان که در اولین روز های شهریور قرار داریم، فروشنده های لوازم خانگی قیمت یخچال و فریزر ساید بای ساید کندی مدل FCA 14 را حدود 29 میلیون تومان اعلام می نمایند. بدنیست بدانید یک ماه قبل همین یخچال را 28 میلیون تومان می فروختند و ابتدای سال می توانستیم ساید بای ساید کندی مدل FCA 14 را با 21 میلیون تومان بخریم.

یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 را به خاطر اینکه به وسیله گروه پاکشوما مونتاژ می گردد، ایرانی حساب می کنیم وگرنه کندی اساسا یک برند ایتالیایی است. همین یخچال FCA 14 با سایز 19 فوت ساخته شده و از این حیث می تواند برای خانواده های 4 یا پنج نفره گزینه مناسبی باشد. مدلی که درمجموع نزدیک 500 لیتر گنجایش دارد و در قسمت یخچال آن سه طبقه و در قسمت فریزر چهار طبقه به چشم می خورد. یک نمایشگر دیجیتالی هم روی در یخچال واقع شده است و اطلاعاتی مثل دما را نمایش می دهد.

شماره دو | ساید بای ساید پاکشوما مدل P190W

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P190W یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفهقیمت بازار است. این یکی در فروشگاه های لوازم خانگی بین 29 تا 31 میلیون تومان فروخته می گردد و یک سری از فروشگاه های آنلاین برای آن رقمی بین 32 تا 33 میلیون تومان درنظر گرفتند. مدل P190W از نظر سرو شکل با همان چیزی است که پاکشوما به نام ساید بای ساید کندی مدل FCA 14 می فروشد، مو نمی زند و دقیقا با همان طراحی و قیافه فروخته می گردد.

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P190W دقیقا مثل FCA 14 کندی با سایز 19 فوت طراحی شده، وزنش به 97 کیلو می رسد و ازتفاع آن نزدیک 180 سانتی متر است. مدل هایی که جزو ساده ترین ساید بای ساید های بازار قرار می گیرند و فروشنده های لوازم خانگی برای اینکه مشتری را مجاب به خرید نمایند، احتمالا حرفی به جز نوفراست بودن آن ها ندارند.

شماره سه | ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7525

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GSS-M7525 یکی دیگر از مقرون به صرفهقیمت ترین گزینه هایی که به نام ساید بای ساید در بازار حضور دارد. این یکی را حداقل 32 میلیون تومان می فروشند و خرید مدل های نقره ای آن یک میلیون و 500 هزار تومان بیشتر خرج برمی دارد. از نظر ظاهری با مدل های کندی و پاکوشمایی که آنالیز کردیم تفاوت هایی دارد و مثلا نمایشگر آن به جای در یخچال، روی در فریزر قرار گرفته است.

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GSS-M7525 در بخش یخچال 332 لیتر گنجایش دارد و ظرفیت فریزر آن به 175 لیتر می رسد. وزن 80 کیلویی و ارتفاع 177 سانتی متری هم بخش دیگری از مشخصات یخچال و فریزر GSS-M7525 جی پلاس است که با سایز 28 فوت ساخته شده است.

شماره چهار| ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD بین مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های فعلی ظرفیت بیشتری دارد. مدلی که تقریبا 30 میلیون تومان قیمت دارد، در سایز 28 فوت ساخته شده و می تواند برای خانواده های پرجمعیت هم مناسب باشد. البته عدد 30 میلیونی که گفتیم را فروشنده های لوازم خانگی بابت مدل های سفید یخچال و فریزر TF541-AWD/ASD اعلام می نمایند وگرنه رنگ هایی مثل تیتانیوم، استیل و نقره ای را حداقل 33 میلیون تومان می فروشند.

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD در مجموع 430 لیتر گنجایش دارد و وزنش به 95 کیلو می رسد. این یکی هم از نظر کارایی و عملکرد جزو ساده ترین ساید بای ساید های بازار است و به یخساز نیمه اتوماتیک مجهز شده است.

مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید ایرانی

برند

مدل

سایز

قیمت

کندی

FCA 14

19 فوت

29 میلیون تومان

پاکشوما

P190W

19 فوت

31 میلیون تومان

جی پلاس

GSS-M7525

28 فوت

32 میلیون تومان

ایکس ویژن

TF541-AWD/ASD

28 فوت

30 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین یخچال ساید بای ساید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین یخچال ساید بای ساید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید