رقابت دارا خسروشاهی و ایلان ماسک شروع شد ، تسلا تا سال 2020 بیش از 1 میلیون تاکسی روباتیک می سازد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا بیان کرد که تا انتها سال 2020 بیش از 1 میلیون تاکسی روباتیک را فراوری خواهد نمود و این فراوریات بخشی از مبارزه شرکت تسلا با شرکت های اوبر و لیفت است.

رقابت دارا خسروشاهی و ایلان ماسک شروع شد ، تسلا تا سال 2020 بیش از 1 میلیون تاکسی روباتیک می سازد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت اوبر با مدیریت دارا خسروشاهی یکی از پیشروترین شرکت های تاکسیرانی آنلاین در سطح دنیا است و با طرح هایی مثل تاکسی پرنده، همواره در اخبار جنجالی جای داشته است.

اکنون تسلا با هدف برنامه ریزی فراوری 1 میلیون روبات تاکسی تا سال آینده، تصمیم به رقابت جدی با اهداف بلندمدت اوبر و لیفت گرفته است. ایلان ماسک اعلام نموده که تاکسی های روباتیک تسلا، یا به قول ایلان ماسک روبو تاکسی در پلتفرمی مشابه با پلتفرم اوبر و لیفت کار می نمایند، اما اساسا به شکل خودران سرویس دهی می نمایند و نیازی به راننده ندارند.

ماسک در این خصوص گفت: مطمئنا تا سال آینده، ما بیش از یک میلیون روبو تاکسی در جاده ها داریم و روبو تاکسی ها برای ساکنان شهرهای مختلف به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از آنچه که اوبر و لیفت از مشتریان خود می گیرند خواهد بود. افزون بر این، طرح مذکور درهر سال سودی 30 هزار دلاری برای تسلا خواهد داشت.

ماسک گفت: پیغام اصلی ما به مصرف نمایندگان این است که در دنیا امروزی و بر اساس مسائل مالی، خرید هرچیزی به غیر از محصولات تسلا دیوانگی خواهد بود.

تاکسی روباتیک اساسا همان خودروی تسلا با قابلیت خودران است. برای تبدیل خودروهای تسلا به روبو تاکسی، صاحب خودرو از طریق برنامه شرکت می تواند پلتفرم خودران را دریافت کند. در واقع رانندگان از هم اکنون می توانند در طرح روبو تاکسی ثبت نام نمایند.

منبع: انتخاب

به "رقابت دارا خسروشاهی و ایلان ماسک شروع شد ، تسلا تا سال 2020 بیش از 1 میلیون تاکسی روباتیک می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت دارا خسروشاهی و ایلان ماسک شروع شد ، تسلا تا سال 2020 بیش از 1 میلیون تاکسی روباتیک می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید