پرسپولیس را از همین الان فینالیست می بینم

به گزارش وبلاگ فروشندگان، پیشکسوت پرسپولیس می گوید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و اشتباهی را شاهد نباشیم پرسپولیس به طور قطع دیدار نیمه نهایی امروز بعدازظهر مقابل النصر عربستان را می برد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند.

پرسپولیس را از همین الان فینالیست می بینم

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس و کاپیتان اسبق این تیم در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فروشندگان ،در رابطه با دیدار امشب پرسپولیس و النصر عربستان عنوان کرد: امیدوارم پرسپولیس امشب هم ببرد. با نوع عملکردی که بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای قبلی لیگ قهرمانان نشان دادند باید از همین الان این تیم را فینالیست آسیا ببینیم.

پنجعلی گفت: بازیکنان در دیدارهای قبلی خیلی هوشمندانه به میدان رفتند و حرفه ای بودند. به این نکته هم باید توجه داشت ما یک کادر فنی خیلی خوب داریم، اعضای این کادر یا در تیم ملی بازی کرده اند یا سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا رادارند. این نکات خیلی مهم است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: من اعتقاد دارم یک بازی سخت اما نزدیک را امشب شاهد خواهیم بود. اگر اشتباه خاصی رخ ندهد پیروزی از آن پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این پرسش که السد قطر حریف قبلی پرسپولیس تیم قوی تری است یا النصر عربستان، گفت: هر دو تیم بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. البته این دو تیم خصوصیات خاص خودشان را دارند. هر دو تیم سرمایه گذاری کلانی انجام داده اند و روی این تیم ها حسابی کار شده است. زیرساخت های آنها عالی است. من خودم دو ، سه فصل آنجا بازی کرده ام. آنها زمان طولانی است که بر روی تیم های باشگاهی خود کار می کنند و این موضوع اختصاص به عربستان و یا قطر ندارد. هر دو کشور در کنار امارات اینگونه هستند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: تیم هایی مثل النصر در سطح آسیا قبلا حرف های زیادی برای گفتن داشتند و در آینده هم خواهند داشت. ما یک زمانی حرف اول را می زدیم اما متاسفانه مسائلی در فوتبال ما وجود داشت که این مسائل تاثیراتی منفی خود را گذاشت. باید بپذیریم ما از جهاتی عقب افتاده ایم اما ما اکنون تیمی به نام پرسپولیس را داریم.

پنجعلی اذعان داشت: پرسپولیس تیمی حرفه ای با تفکری حرفه ای است. بازیکنان این تیم واقعا در سطح بالایی هستند. بدون هیچ تعصب و غرض ورزی باید بگویم حساب تیم پرسپولیس از سایر تیم های ایرانی جداست. سطح بازی و عملکردی که پرسپولیس ارائه می دهد از سطح فوتبال ایران بالاتر است.

وی درباره عیسی آل کثیر ستاره این روزهای پرسپولیس گفت: بسیار حسرت می خورم که چرا این بازیکن را الان باید ببینیم. او می توانست خدمات خیلی بیشتری به فوتبال ما اعم از ملی و باشگاهی ارائه بدهد. ما باید از ستاره بودن او زمانی استفاده می کردیم که هنوز 18،19 ساله بود.

پنجعلی ادامه داد: البته آل کثیر هنوز زمان زیادی برای درخشش بیشتر در فوتبال ایران در اختیار دارد. او یک فوروارد شش دانگ است و کمتر فورواردی دیدم که خصوصیات کاملی داشته باشد. آل کثیر هم سرزن است و هم سرعت و تکنیک دارد. این بازیکن از هوش زیادی برخوردار است و خلاقیت های فردی خود را به خوبی نشان می دهد.

پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت افزود: آل کثیر در بازی های قبلی به خوبی درخشید و اگر بدشانسی نمی آورد سه ، چهار گل بیشتر می زد. این بازیکن چند بار به تیر کوبید. اگر همان هایی که به تیر خورده بود تبدیل به گل می شد الان ما آقای گل آسیا را در ترکیب پرسپولیس داشتیم. امیدوارم در بازی امشب جبران بدشانسی های بازی های قبلی را بکند. او لیاقت این را دارد که عنوان آقای گلی آسیا را به دست بیاورد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند به فینال راه پیدا کند و آن فینال را هم ببرد تا قهرمان آسیا شود. کادر فنی پرسپولیس تجربه بسیار بالایی دارد و گلمحمدی هم نشان داده که از چه توانایی های متعددی برخوردار است.

وی یادآور شد: پرسپولیس بازی های سختی را در آسیا پشت سر گذاشته است که هر کدام از این دیدارها تاکتیک خاص خودش را می خواست. گلمحمدی به خوبی تیمش را بست و هوشمندانه عمل کرد. او می دانست اگر پرسپولیس بخواهد مدام حمله کند نتیجه نمی گیرد اما چون باهوش است و بازیکنان باهوشی هم در اختیار دارد طوری تیم را به میدان فرستاد تا نتیجه مورد نظر را بگیرد.

محمد پنجعلی در خاتمه گفت: گلمحمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است. او به همه ما ثابت شده است. زمانی هم که بازی می کرد بازیکن باهوشی بود. هیچکدام از این مسائل فراموش نمی شود. خیلی راضی هستم که یک ایرانی هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "پرسپولیس را از همین الان فینالیست می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس را از همین الان فینالیست می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید