پیکر بی جان بزرگترین موجود تاریخ در ساحل کنار آدم ها، عکس

به گزارش وبلاگ فروشندگان، پیدا شدن جسد یک وال آبی غول پیکر در ساحل شیلی به خوبی ابعاد حیرت انگیز بدن بزرگترین جاندار کره زمین را نشان می دهد. موجودی که وزنش به 100 تن هم می رسد.

پیکر بی جان بزرگترین موجود تاریخ در ساحل کنار آدم ها، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فروشندگان ، برای پی بردن به ابعاد غول آسای این موجود هیچ چیزی بهتر از تماشا تصویر آن کنار انسان و مقایسه ابعاد آن ها نیست. به تازگی پیکر بی جان یک نهنگ آبی در ساحل شیلی پیدا شده است و حضور مردم کنار این جسد فرصت این مقایسه را فراهم نموده است. جسد این نهنگ روز دوشنبه 16 مرداد به ساحل انکاد در جنوب شیلی به ساحل افتاد.

یکی از واقعیت هایی که شاید غیر منتظره باشد، این است که نهنگ آبی بزرگترین موجودی است که تا به امروز روزی زمین زیسته و بله، این شامل دایناسورها نیز می گردد (البته اگر کشف تازه دانشمندان درباره نهنگ پرو را نادیده بگیریم). بزرگترین نهنگ آبی که تا به امروز ثبت شده حدود 200 تن وزن و 33 متر طول داشته است که به میزان طول سه اتوبوس است.

همانطور که انتظار می رود، اندام های این حیوان نیز بسیار بزرگ است. به عنوان مثال سرخرگ های نهنگ آبی به قدری بزرگ است که یک کودک انسان می تواند در آن شنا کند یا قلب نهنگ آبی به میزان یک خودروی کوچک است، اما نسبت به یک خودرو وزن بسیار کمتری دارد و وزن آن حدود 180 کیلوگرم است. زبان آنها به تنهایی می تواند به وزن یک فیل باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پیکر بی جان بزرگترین موجود تاریخ در ساحل کنار آدم ها، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر بی جان بزرگترین موجود تاریخ در ساحل کنار آدم ها، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید