به پویش شهید مهربان من بپیوندید

به گزارش وبلاگ فروشندگان، خبرنگاران/ایلام پویش شهید مهربان من با هدف سرپرستی از بچه ها یتیم و نیازمند به نیابت از شهداء فعالیت خود را شروع کرد.

به پویش شهید مهربان من بپیوندید

قنبر موسی نژاد ، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، در گفت و گو با وبلاگ فروشندگان، اظهار کرد: این پویش کار مشترک کمیته امداد ، فرزندان معزز شهداء و بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان بوده که در قالب این طرح فرزندان و خانواده های معظم شهداء به نیابت از هر شهید سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار می شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از 6 هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند ، انتظار میرود فرزندان و خانواده های معظم شهدای استان با الگو پذیری از ایثار گری شهداء در امر سرپرستی از ایتام و فرزندان نیازمند و محسنین استان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان توضیح داد:پویش شهید مهربان من در قالب طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند مددجو شروع به کار نموده و بر اساس برنامه هدف گذاری شده انتظار می رود در قالب این طرح خانواده های معظم شهدا برای سرپرستی از ایتام و فرزندان یتیم استان مشارکت کنند.

وی با عنوان اینکه هدف ما این است که هیچ فرزند یتیم و نیازمندی بدون حامی نباشد ،گفت: خوشبختانه تا به امروز دستگاههای مختلف در این استان برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی نموده اند و انتظار میرود در ماههای آینده بتوانیم به اهداف معین شده دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به پویش شهید مهربان من بپیوندید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به پویش شهید مهربان من بپیوندید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید