پوست اندازی تویوتای شاسی بلند محبوب در ایران، عکس

به گزارش وبلاگ فروشندگان، نسل تازه تویوتا لندکروزر پرادو در تاریخ 1 آگوست (9 شهریور) معرفی می گردد، اما تیزرهای اخیر، تصاویر و آینده جذابی را نمایش می دهند. به احتمال زیاد، کم کم با ظاهر و چهره آن پرادوی همیشگی باید خداحافظی کنیم.

پوست اندازی تویوتای شاسی بلند محبوب در ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: تویوتا با نشان دادن پرادو با الهام از لندکروزر FJ62 که در اواخر دهه 1980 ساخته شده بود، ظاهر نو پرادو را تبلیغ می نماید.

مانند مدل کلاسیک، مدل آینده دارای دماغه ای صاف با چراغ های جلو مستطیلی است.قسمت جلویی نیز دارای گلگیرهای چند ضلعی شکل است.به نظر می رسد پرادو نو دارای نماهای ساده و بدون تزئین است و گلگیرها، بیشترین جذابیت بصری را ایجاد می نمایند.شیشه های کناری، بزرگ به نظر می رسند.

نمای عقب دارای یک فضا و شیشه بزرگ است.چراغ های عقب به شکل عمودی طراحی شده و به شدت یادآور لندکروزر FJ62 است.

احتمالا کابین لندکروزر پرادو نو، شباهت زیادی با لندکروزر عادی خواهد داشت.

همه علائم نشان می دهد که احتمالا لندکروزر پرادو نو، بر روی پلت فرم GA-F سوار می گردد.در پرادو نو، قلب تپنده مشابهی با لکسس GX وجود دارد که یک پیشرانه 3.4 لیتری V6 توئین توربو با 349 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متر گشتاور همراه با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک خواهد بود.این مدل بعلاوه دارای سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل مرکزی با لغزش محدود Torsen است.همانطور که در تویوتا می بینیم، تنظیمات H4L وجود ندارد.

تویوتا تایید کرد که لندکروزر پرادو نو به ایالات متحده می آید.زمان دقیق عرضه در ایالات متحده و جزئیات قیمت هنوز در دسترس نیست.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ فروشندگان مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پوست اندازی تویوتای شاسی بلند محبوب در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوست اندازی تویوتای شاسی بلند محبوب در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید