تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های ورزشی سبزوار

به گزارش وبلاگ فروشندگان، رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های ورزشی، در راستای ارتقای سطح نشاط و سلامتی در نظر گرفته شد.

تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های ورزشی سبزوار

حسین شهابی رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: این اعتبارات از محل مصوبات سفر فروردین رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی تامین می گردد.

او اضافه کرد: از محل این اعتبارات تکمیل بخشی از استادیوم 15 هزار نفری سربداران و ساخت سه زمین چمن مصنوعی نیز در شهرستان پیگیری و اجرا می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار ادامه داد: استادیوم 15 هزار نفری سربداران از طرح های مهم ورزشی این شهرستان است که زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان آن مورد بهره برداری قرار گرفته است، اما همچنان بخش های دیگری از این مجموعه ورزشی ناتمام مانده است.

حسین شهابی اعلام کرد: مرحله دوم این استادیوم 15 هزار نفری شامل تکمیل صندلی ها، رختکن ها، ساختمان اداری، ساخت چند چمن مصنوعی تمرینی کوچک، زمین تنیس، 2 سالن دیگر در مجاورت تالار هندبال و پارکینگ پس از تامین اعتبار لازم پیگیری می گردد.

او توضیح داد: افزایش سرانه ورزشی از مهمترین لوازم ارتقای سطح نشاط و سلامتی در هر منطقه است که بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وبلاگ فروشندگان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های ورزشی سبزوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 150 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های ورزشی سبزوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید