شرکت چینی بایک از ون BAW M7 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، شرکت بایک اخیراً یک MPV یا ون چند منظوره تازه با نام BAW M7 را با قیمتی کمتر از 13,700 دلار معرفی نموده است. با این قیمت، این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان به خودروهای این سگمنت محسوب گردد.

شرکت چینی بایک از ون BAW M7 رونمایی کرد

شرکت (BAW (Beijing Automobile Works یکی از خودروسازان زیر مجموعه کمپانی بایک چین است. دسامبر سال 2008 شرکت خودروسازی بایک یک تفاهم نامه با BAW امضا کرد که به موجب آن بایک با مالکیت 51 درصد از سهام BAW، به سهام دار اصلی این خودروساز چینی تبدیل شد. شرکت بایک جدیدترین محصول خود یعنی این ون چند منظوره را در دو مقدار مختلف روانه بازار خواهد نمود.

علاقه مندان قادرند این خودرو را به صورت 2، 5، 7 و 9 نفره سفارش دهند. تریم استاندارد ون بایک BAW M7 طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4880، 1870 و 1950 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2880 میلی متر اعلام شده است. این شرکت خودروساز چینی مدل 9 نفره این ون را با طول 5230 میلی متر فراوری نموده و فاصله بین دو محور آن هم افزایش یافته و به 3200 میلی متر رسیده است. بدنه این خودرو در دو رنگ بنفش و طلایی عرضه می گردد و از رینگ های چند پره توربینی بهره می برد.

ون بایک BAW M7 مجهز به جلو پنجره ای بزرگ بوده که نوارهای کرومی درون آن به چشم می خورد. بعلاوه دو نوار کرومی کناری در دو طرف با چراغ های اصلی ادغام شده اند. یک اسپویلر کوچک در راستای سقف بایک BAW M7 تعبیه شده است. لوگوی شرکت BAW در زیر شیشه جلوی عقب دیده می گردد و در سمت چپ درب صندوق عقب این خودرو نیز همین لوگو به زبان چینی حک شده است.

شرکت بایک درون کابین این ون چند منظوره نیز امکانات بسیار خوبی ارائه نموده است. غربیلک فرمان این خودرو به شکل سه شاخه طراحی شده و روی آن کلیدهای کنترل متعددی دیده می گردد. صفحه نمایش 10.25 اینچی پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم مالتی مدیا با قابلیت فرمان پذیری صوتی، تودوزی چرمی صندلی ها و سیستم صوتی با شش بلندگو از جمله تجهیزات و امکانات بسیار خوب ون بایک BAW M7 به شمار می رود.

این خودرو به صورت 2 نفره، 5 نفره (2+3)، هفت نفره (2+2+3) و 9 نفره (2+2+2+3) روانه بازار خودروها خواهد شد. مشتریان می توانند سه مدل پیشرانه را برای ون بایک BAW M7 سفارش دهند که شامل بنزینی، تمام برقی و ژنراتور الکتریکی می گردد. مدل با پیشرانه بنزینی این ون یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بوده که می تواند 124 اسب بخار قدرت و 161 نیوتن متر گشتاور فراوری و به چرخ ها منتقل کند.

علاوه بر این مدل، نسخه بنزینی دیگری نیز برای این ون در نظر گرفته شده که از موتور قدرتمندتر 2 لیتری با 144 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. مدل های دیگر این ون چند منظوره یعنی تمام الکتریکی و ژنراتور الکتریکی به باتری های لیتیوم آهن و فسفات مجهز بوده و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می نمایند. پک باتری مدل برقی ون بایک BAW M7 در عرض 45 دقیقه از درصد شارژر 30 به 80 درصد می رسد و تنها با یک بار شارژ کامل نیز می تواند تا 600 کیلومتر مسیر را طی کند. قیمت این ون چند منظوره در تریم استاندارد کمتر از 13,700 دلار خواهد بود.

منبع: CNC

منبع: دیجیکالا مگ

به "شرکت چینی بایک از ون BAW M7 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت چینی بایک از ون BAW M7 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید