خودرو

فونیکس آریزو 6 جی تی به نمایندگی های مدیران خودرو رسید ، آنالیز فنی

فونیکس آریزو 6 جی تی جدیدترین سدان چینی بازار خودرو ایران است که این روزها بی سروصدا در نمایندگی های مدیران خودرو حضور دارد. این خودرو که در نمای روبرو یک کپی آشکار از محصولات لکسس است، از موتوری استفاده می نماید که پیش تر در خودروهایی نظیر فونیکس FX و...

9 مهر 1402

مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!

اولا کالنیوس، مدیر عامل مرسدس بنز، گزارش هایی مبنی بر ساخت یک کلاس G کوچکتر را تایید کرد. در همین حال که درباره این خودرو صحبت می کرد، طرحی از طراحی یک SUV جعبه ای در پس زمینه نشان داده شد. کالنیوس آن را به عنوان G کوچک توصیف و افزود که کاملاً الکتریکی خواهد...

14 شهریور 1402

نو ترین مدل در چوبی اتاق

در چند سال اخیر، صنعت ساخت وساز شاهد ورود انواع مختلفی از تازه ترین مدل های در چوبی اتاق بوده است. در واقع در دنیای مدرن همه چیز از جمله در ها تغییر نموده اند.

9 شهریور 1402

گزارش سالیانه 1401 سوپر اپلیکیشن تاپ منتشر شد

سال 1401 برای سوپراپلیکیشن تاپ، یکی از مهم ترین سال های فعالیت در حوزه کسب وکار آنلاین محسوب می گردد. به بیان دیگر، 1401 مملو از دستاورد، چالش و دیدگاه های تازه بود که تجارب حاصل از این سال، اهداف امروز این سوپراپلیکیشن را چندین قدم به احتیاج امروز کاربر...

4 شهریور 1402

پیکر بی جان بزرگترین موجود تاریخ در ساحل کنار آدم ها، عکس

پیدا شدن جسد یک وال آبی غول پیکر در ساحل شیلی به خوبی ابعاد حیرت انگیز بدن بزرگترین جاندار کره زمین را نشان می دهد. موجودی که وزنش به 100 تن هم می رسد.

17 مرداد 1402

7 ترفند طلایی برای تمیز کردن یقه پیراهن مردانه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که می خواهید به یک مهمانی یا یک قرار کاری بروید که ناگهان چرک و لکه روی یقه پیراهنتان را می بیند. به نظر شما برترین راه چاره برای تمیز کردن یقه پیراهن مردانه چیست؟ اولین راه چارهی که در این مواقع به فکر خطور می نماید جایگزین...

16 مرداد 1402

ترافیک سنگین نمایشگاه بین المللی روی دوش تهران

برگزاری نمایشگاه بین المللی در شمال تهران، قصه غم انگیزی است که گویا تمامی ندارد؛ هر بار که نمایشگاهی در این محل برگزار می گردد، شهروندانی که در این محدوده تردد می نمایند، در ترافیک سنگین می مانند. موضوعی که صدای رئیس شورای شهر تهران را برای چندمین بار...

16 مرداد 1402

این خودروی عجیب، آینده صنعت اتومبیل را به تصویر می کشد

پینین فارینا از یک طرح مفهومی کاملاً نو به نام Pura Vision رونمایی نموده که گفته می گردد دوران نو و پیشگام تجملات الکتریکی را معرفی می نماید. پیورا ویژن که به عنوان یک خودروی لوکس برقی (e-LUV) توصیف می گردد، الهام بخش نسل بعدی خودروهای لوکس الکتریکی خالص خواهد...

12 مرداد 1402

پوست اندازی تویوتای شاسی بلند محبوب در ایران، عکس

نسل تازه تویوتا لندکروزر پرادو در تاریخ 1 آگوست (9 شهریور) معرفی می گردد، اما تیزرهای اخیر، تصاویر و آینده جذابی را نمایش می دهند. به احتمال زیاد، کم کم با ظاهر و چهره آن پرادوی همیشگی باید خداحافظی کنیم.

7 مرداد 1402

این رنگ جادویی بزرگترین مشکل دنیا را حل می نماید!

زومیت نوشت: اگر 2 درصد از سطح زمین با رنگ بسیار سفیدی رنگ آمیزی گردد که توانایی انعکاس شدید نور خورشید را دارد، احتمالاً می توانیم از گرمایش جهانی جلوگیری کنیم.

27 تیر 1402

راننده مشهور فرمول یک خودروی میلیون دلاری خود را تحویل گرفت، عکس و فیلمتجربه رانندگی با فونیکس تیگو 8 پرو

والتری بوتاس، راننده سابق تیم فرمول یک مرسدس بنز و راننده فعلی تیم آلفارومئو، خودروی سفارشی خود، یعنی مرسدس بنز پروجکت وان را تحویل گرفت.

17 تیر 1402

شگرد عجیب بازارگرمی برای فروش لوازم خانگی، جنگ زرگری برندهای ایرانی با خودشان

کمتر کسی از ارتباط اسنوا و دوو بی خبر است یا هنوز فکر می نماید لوازم خانگی با نشان تجاری دوو، ساخت کشور کره جنوبی هستند، ولی اگر برند بُست را نمی شناسید تا حدودی حق دارید.

13 تیر 1402

کتابخانه سیار هرسین به بیش از 5 هزار نفر خدمات می دهد

سرویس استان های خبرگزاری ایران- جلال عزیزی: کتابخانه های سیار که به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می پردازند همه خدمات کتابخانه ثابت روستایی با همان کیفیت را در بردارند و تنها از داشتن سالن مطالعه بی بهره هستند.

6 تیر 1402

قیمت کارخانه ای 28 محصول ایران خودرو در تیرماه، قیمت پژو 207 (TU 3) اصلاح نشد

فهرست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه 1402 از سوی این شرکت اعلام شد.

3 تیر 1402

پای هوش مصنوعی به خودرو های مرسدس بنز کشیده شد!

رانندگان می توانند با این چت بات به شیوه های مختلفی در حین رانندگی تعامل داشته باشند و درباره مواردی از جمله مسیریابی با آن مصاحبه نمایند.

28 خرداد 1402

خبر نو برای متقاضیان خرید خودرو، نتایج اولویت بندی تحویل خودرو های فروش یکپارچه اعلام شد

نتایج اولویت بندی تحویل خودرو های داخلی و مونتاژی فروش یکپارچه خودرو اعلام شد.

27 خرداد 1402

ستاره مظهری اولین زن مسلمان حاضر در مسابقات جهانی موج سواری

ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازیهای المپیک پاریس نیز بود ثبت کرد.

24 خرداد 1402

ریزش شدید قیمت خودرو در بازار طی دو هفته

آنالیز بازار خودرو طی دو هفته اخیر (از دوم خرداد تا هفدهم خردادماه) جکایت از ریزش قیمت انواع محصولات خودرویی در کشور دارد؛ به گونه ای که در محصولات پرتیراژ دو خودروساز بزرگ در محصولات ایران خودرو کاهش 23 تا 115 میلیون تومانی قیمت ها و در محصولات سایپا افت...

21 خرداد 1402

تداوم ریزش قیمت ها در بازار خودرو ، خودروهای پرتیراژ داخلی و مونتاژی ها چند؟

آنالیز آخرین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی و مونتاژی در بازار آزاد نشان می دهد که قیمت خودرو به صورت آهسته همچنان در حال ریزش است.

21 خرداد 1402

قرعه کشی نوبت دهی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می شود ، اعلام زمان نوبت تحویل خودروها

امروز با گذشت یک هفته از اتمام مهلت ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، نوبت دهی پس از قرعه کشی انجام خواهد شد.

20 خرداد 1402
تعداد: (152)