عرضه بازی Skull and Bones تا سال 2023 به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، یوبی سافت تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Skull and Bones را تا مارس سال 2023 به تعویق انداخته است.

عرضه بازی Skull and Bones تا سال 2023 به تعویق افتاد

این بازی که برای عرضه در تاریخ 8 نوامبر 2022 (17 آبان 1401) برنامه ریزی شده بود، حال در تاریخ 9 مارس 2023 (18 اسفند 1401) برای کنسول های ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این در حالی است که بازی در رویداد Ubisoft Forward که اخیرا برگزار گردید، تریلرها و اطلاعات جدیدی دریافت نموده و به نظر می رسید که در آبان منتشر گردد. در ادامه بیانیه یوبی سافت آمده است:

بازی Skull and Bones در عصر طلایی دزدان دریایی جریان دارد. کاپیتان ها قدرتمندترین سلاح های روی زمین یعنی کشتی های جنگی را فرماندهی می نمایند. شما یک کاپیتان جاه طلب و البته تازه کار هستید که فرمان عفو پادشاه را رد نموده است. از آنجایی که چیزی برای از دست دادن ندارید، از دریای کارائیب به اقیانوس هند سفر می کنید. با این حال، این آب های غنی بعلاوه میدان های نبردی هستند که در آن امپراتوری های استعماری گسترده، شرکت های تجاری قدرتمند و گروه های دزدان دریایی بی رحم برای سهم خود از گنجینه های ارزشمند آن با یکدیگر رقابت می نماید.

در طول سفر خود برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، ناوگانی از کشتی ها را می سازید که می توانید آن ها را به طور کامل و با جزئیات بالا شخصی سازی کنید، مسیرهای تجاری سودآور را طی خواهید کرد و با شخصیت های مختلف درگیر خواهید شد. البته برای زنده ماندن در این اقیانوس بی رحم، باید با دیگر کاپیتان های دزدان دریایی نیز متحد شوید.

بازی Skull and Bones در تاریخ 18 اسفند 1401 برای ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه بازی Skull and Bones تا سال 2023 به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Skull and Bones تا سال 2023 به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید