بازی Everywhere از سازندگان سابق جی تی ای در سال 2023 عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، دو سال پیش متوجه شدیم که لزلی بنزیس (Leslie Benzies) که در گذشته رئیس استودیو راک استار شمال (Rockstar North) و یکی از تهیه کنندگان شناخته شده راک استار بوده است، استودیو تازه ای را به نام Build a Rocket Boy تأسیس نموده است. در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2022، تریلر اولین بازی این استودیو یعنی بازی Everywhere نمایش داده شد.

بازی Everywhere از سازندگان سابق جی تی ای در سال 2023 عرضه خواهد شد

بازی Everywhere تجربه ای چند دنیای است که با دنیا هایش می خواهد مرز بین واقعیت و دنیای دیجیتال را محو می نماید. بعلاوه در جریان رونمایی از این بازی اعلام شده که این اثر در سال 2023 عرضه خواهد شد. در حال حاضر جزئیاتی از پلتفرم های بازی Everywhere بیان نشده است.

استودیو Build a Rocket Boy در توضیحات خود در رابطه با بازی Everywhere اعلام نموده است:

بازی Everywhere به صورت یکپارچه گیم پلی، ماجراجویی، خلاقیت و اکتشاف را در یک تجربه بازی چند دنیای کاملاً تازه ترکیب می نماید که همین امر نحوه ارتباط بازیکنان با یکدیگر و دنیای دیجیتال اطراف آن ها را بازتعریف می نماید.

بازی Everywhere به وسیله استودیو Build a Rocket Boy توسعه داده خواهد شد وظیفه انتشار آن هم بر عهده همین استودیو است. این استودیو مستقل که به وسیله لزلی بنز تأسیس شده، یک ناشر و توسعه دهنده بازی مستقل است که دفتر مرکزی آن در ادینبورگِ اسکاتلند واقع شده است و شعبه ای هم از آن در بوداپست مجارستان فعالیت می نماید.

مدیر استودیو Build a Rocket Boy و کارگردان بازی Everywhere در بیانیه خبری خود در رابطه با نمایش این اثر اعلام نموده است: هدف ما همواره این بوده که مرزهای یک بازی ویدئویی را جا به جا کنیم و در عین حال بتوانیم تجربه ای نوآورانه را به بازیکنان ارائه دهیم. تیمی که ما ساخته ایم و شرکایی که از زمان تأسیس استودیو تا به امروز داشته ایم، حول منظره منحصربه فردی که به وجود آورده ایم، شکل گرفته اند و همکاری نموده اند. حضور در این نمایشگاه (گیمزکام) بسیار هیجان انگیز است و ما نمی توانیم بیش از این منتظر بمانیم تا در ماه های آینده اطلاعات بیشتری درباره بازی Everywhere منتشر کنیم.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از خروج از راک استار، لزلی بنزیس با استودیو تازهش و اولین پروژه بزرگ خود در این استودیو چه خواهد نمود و چه سرانجامی در انتظار بازی او خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Everywhere از سازندگان سابق جی تی ای در سال 2023 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Everywhere از سازندگان سابق جی تی ای در سال 2023 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید