تداوم بارش باران در بعضی مناطق کشور

به گزارش وبلاگ فروشندگان، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد در بعضی مناطق کشور طی امروز تا اواسط هفته جاری اطلاع داد.

تداوم بارش باران در بعضی مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی امروز (28 فروردین) در برخی مناطق استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران، شمال شرق تهران و بخش هایی از مرکز کشور رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

فردا یکشنبه (29 فروردین) در برخی از مناطق استان های مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال و شمال غرب فارس، نیمه شمالی کرمان، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و در برخی نقاط وقوع رگبار رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

طی روز دوشنبه (30 فروردین) در خراسان شمالی و ارتفاعات استان های مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

طی روز سه شنبه (31 فروردین) حاکمیت این شرایط در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز دور از انتظار نیست و در سایر مناطق آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت.

طی روز چهارشنبه (1 اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

امروز (28 فروردین) در استان های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، شمال مرکزی، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می گردد. امروز همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

آسمان تهران فردا (29 فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (30 فروردین) نیز نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تداوم بارش باران در بعضی مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش باران در بعضی مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید