پیش بینی بارش برف و باران در کشور تا آخر هفته ، آلودگی هوا ادامه دارد؟

به گزارش وبلاگ فروشندگان، سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در بعضی منطقه ها، ورود سامانه بارشی از غرب کشور و بعلاوه افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی اطلاع داد.

پیش بینی بارش برف و باران در کشور تا آخر هفته ، آلودگی هوا ادامه دارد؟

به گزارش وبلاگ فروشندگان، سازمان هواشناسی کشور درباره شرایط جوی کشور گفت: امروز دوشنبه (28 آذر) در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان، وزش باد پدیده غالب است در ارتفاعات جنوبی کرمان بارش پراکنده رخ می دهد و به تدریج از اوایل شب در غرب گیلان و شرق اردبیل افزایش ابر و بارش آغاز می گردد.

سه شنبه (29 آذر) گستره بارش شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را در بر خواهد گرفت و در ارتفاعات رشته کوه البرز و منطقه ها سردسیر بارش، برف پیش بینی می گردد.

طبق گزارش هواشناسی، سه شنبه (29 آذر) در گیلان و غرب مازندران بارش شدت خواهد داشت. در شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد پدیده غالب است.

چهارشنبه (30 آذر) بارش در این منطقه ها ادامه خواهد داشت و به تدریج در بعد از ظهر از میزان بارش در این منطقه ها کاهش یافته است و در منطقه های از غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده آغاز می گردد.

بعلاوه پنجشنبه (اول دی ماه) علاوه بر گیلان در منطقه های از غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر و بارش رخ می دهد. آدینه (2 دی ماه) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در غرب، جنوب غرب، منطقه های از جنوب و مرکز کشور دامنه های جنوبی البرز و گیلان و مازندران بارش پیش بینی می گردد.

شرق خلیج فارس و تنگه هرمز طی سه روز آینده و دریای خزر سه شنبه و چهارشنبه مواج هستند. بعلاوه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شمالی به ویژه در استان های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما رخ خواهد داد و طی روز دوشنبه، سه شنبه تا ظهر چهارشنبه غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می یابد.

آسمان تهران نیز فردا (29 آذر) نیمه ابری و غبارآلود و به تدریج ابری و از بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (30 آذر) نیمه ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش بینی بارش برف و باران در کشور تا آخر هفته ، آلودگی هوا ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش برف و باران در کشور تا آخر هفته ، آلودگی هوا ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید