ثبت نام شرکت ها برای نمایشگاه بین المللی نانو از تیر شروع می گردد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، طهاری درباره جزئیات نمایشگاه فناوری نانو در امسال گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از 13 الی 16 آبان ماه 1402 در سالن های میلاد و خلیج فارس برگزار می گردد که شرکت ها می توانند در تیرماه ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. تمامی شرکت هایی که دارای گواهی نانومقیاس هستند می تواند برای ثبت نام در نمایشگاه اقدام نمایند. آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، صندوق ها و شرکت های بازرگانی نیز امکان ثبت نام در نمایشگاه را دارا هستند.

ثبت نام شرکت ها برای نمایشگاه بین المللی نانو از تیر شروع می گردد

مدیر کریدور فناوری تا بازار اضافه نمود: برای ثبت نام نیز باید به سایت نمایشگاه مراجعه نموده و با ایجاد پروفایل یا ویرایش پروفایل نسبت به ثبت در سامانه اقدام نمایند. شرکت هایی که ثبت نام اولیه را انجام داده باشند، اوایل مردادماه به بخش جانمایی نمایشگاه دسترسی پیدا نموده و براساس مقدار فضای مورد احتیاج می توانند محل استقرار خود را در نمایشگاه تعیین نمایند.

طهاری درباره تفاوت این دوره با دوره های پیشین نمایشگاه نانو گفت: در دوره های قبلی جانمایی به وسیله مجری نمایشگاه انجام می شد اما سال جاری خود شرکت ها می توانند نسبت به جانمایی براساس احتیاج خود اقدام نمایند. بنابراین پس از ثبت نام اولیه، شرکت هایی که زودتر نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایند، حق انتخاب بیشتری برای جانمایی دارند و با پر شدن فضاها، انتخاب شرکت هایی که دیرتر ثبت نام می نمایند، محدود می گردد.

وی درباره حضور میهمانان خارجی گفت: برنامه ریزی های اجرا شده برای نمایشگاه سال جاری به گونه ای است که حضور هئیت های خارجی در نمایشگاه پر رنگ تر باشد، کوشش داریم به وسیله ابزارهای داخلی و خارجی به حضور هر چه بیشتر هیئت های خارجی در نمایشگاه یاری کنیم و ثبت نام شرکت های بازرگانی، به عنوان نماینده شرکت های خارجی، نیز به همین دلیل است. در مجموع در بخش بین المل قوی تر از دوره قبل عمل خواهد شد.

طهاری در انتها گفت: همانند دوره های پیشین کوشش داریم تا پیش از آغاز نمایشگاه شرکت هایی که قرار است در نمایشگاه حضور داشته باشند را به وسیله تهیه گزارش و خبر، معرفی کنیم تا علاقه مندان با توانمندی های این شرکت ها آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ثبت نام شرکت ها برای نمایشگاه بین المللی نانو از تیر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام شرکت ها برای نمایشگاه بین المللی نانو از تیر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید