فراوری بیش از 400 محصول در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

به گزارش وبلاگ فروشندگان، سید رضا غفاریان امروز در مراسم افتتاح برج شماره 2 نواوری و فناوری دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه این برج با نام پرفسور حسابی به بهره برداری رسید، عنوان نمود: در سال 93 برج 1 نواوری و فناوری دانشگاه راه اندازی شد.

فراوری بیش از 400 محصول در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

وی ادامه داد: تا سال 1405 دو برنامه توسعه زیر ساخت نواوری برای استقرار شرکت های فناور و تجاری سازی و عرضه محصول به بازار را در نظر گرفته ایم.

غفاریان با اشاره به برنامه توسعه زیر ساخت های این دانشگاه گفت: 5 برج در اختیار دانشگاه قرار می گیرد که از این تعداد 3 برج به بهره برداری رسیده است و برج های شماره 4 و 5 در دست ساخت و بازسازی با مشارکت بخش خصوصی واقع شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه برج های شماره 4 و 5 تا 1404 به بهره برداری خواهد رسید یاداور شد: سال 98 یکسری از مراکز نواوری دانشکده های این دانشگاه افتتاح شد.

وی اندازه فروش یکی از محصولات این مراکز 7 میلیارد تومان ذکر کرد که تا به امروز این اندازه به 15.2 میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: این اندازه فروش محصول تا سال به 20 میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه این اندازه فروش از سوی یک واحد فناور این دانشگاه را ثمره ابجاد مراکز نواوری نام برد و یاداور شد: در حال حاضر 15 شرکت پیشرفته در برج شماره 2 این دانشگاه مستقر شدند.

وی برج فناوری شماره 1 این دانشگاه را در 5 طبقه دانست و با تاکید بر حمایت ویژه از این برج از سوی معاونت علمی، گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از شرکت ها در صف جذب در این مراکز هستند و تعدادی نیز در محل نامناسب استقرار یافته اند.

وی اندازه فروش کلی محصولات واحدهای فناوری و دانش بنیان این دانشگاه را 165 میلیارد تومان در سال گذشته دانست و گفت:تا به امروز 316 محصول فناورانه و 100 خدمت از سوی فناوران دانشگاه عرضه شده است.

غفاریان، با اشاره به اسنقرار 600 نفر در مراکز نواوری این دانشگاه اظهار کرد: اندازه فروش محصولات از سوی مراکز نواوری دانشگاه حدود 5 میلیارد تومان بوده است و تعداد واحدهای فناوری نیز 309 واحد فناور و شرکت دانش بنیان داریم .

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری بیش از 400 محصول در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بیش از 400 محصول در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید