خبرنگاران تکذیب ادعای آناتولی درباره اعزام نیرو از سوریه به یمن توسط ایران

به گزارش وبلاگ فروشندگان، تهران - خبرنگاران - سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ، ادعای خبرگزاری آناتولی ترکیه درباره اعزام نیرو از سوریه به یمن توسط ایران را تکذیب و خاطرنشان کرد که چنین ادعایی نشانه کم اطلاعی از واقعیت های میدانی است .

خبرنگاران تکذیب ادعای آناتولی درباره اعزام نیرو از سوریه به یمن توسط ایران

به گزارش روز یکشنبه وبلاگ فروشندگان ، حساب کاربری سفارت ایران در توئیتر ، نوشت : سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا خبر منتشره توسط خبرگزاری آناتولی مبنی بر انتقال جنگجو از سوریه به یمن توسط نیروهای نظامی ایران را از اساس تکذیب می نماید و خاطر نشان می سازد چنین ادعایی نشانه کم اطلاعی از واقعیت های میدانی است.

این بیانیه اضافه کرد : این ادعای ساختگی با رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنگ فاجعه بار و غیر انسانی علیه مردم یمن تعارض دارد. جمهوری اسلامی ایران همیشه خواستار سرانجام این جنگ بوده و از کوشش های سازمان ملل در جهت دستیابی به راه حل سیاسی حمایت نموده است.

خبرگزاری آناتولی چندی پیش ادعا نموده بود که نیروهای ایرانی مستقر در سوریه، جوانان سوری را برای جنگ در یمن به این کشور اعزام می نمایند.

فضا سازی ها علیه نیروهای مقاومت یمنی با توجه به پیروزی های اخیر و همچنین نزدیکی آنها به فتح استان راهبردی مارب افزایش چشم گیری یافته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تکذیب ادعای آناتولی درباره اعزام نیرو از سوریه به یمن توسط ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکذیب ادعای آناتولی درباره اعزام نیرو از سوریه به یمن توسط ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید