گزارش سالیانه 1401 سوپر اپلیکیشن تاپ منتشر شد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، سال 1401 برای سوپراپلیکیشن تاپ، یکی از مهم ترین سال های فعالیت در حوزه کسب وکار آنلاین محسوب می گردد. به بیان دیگر، 1401 مملو از دستاورد، چالش و دیدگاه های تازه بود که تجارب حاصل از این سال، اهداف امروز این سوپراپلیکیشن را چندین قدم به احتیاج امروز کاربر نزدیک تر نموده است.

گزارش سالیانه 1401 سوپر اپلیکیشن تاپ منتشر شد

سوپراپلیکیشن تاپ، به تازگی چکیده این سال مهم را در قالب گزارش سالیانه منتشر نموده و اطلاعات جالبی از رشد هریک از خدمات خود را در این گزارش گنجانده است.

در این گزارش از دستاوردهای مختلف سوپر اپلیکیشن تاپ در حوزه کسب وکارهای دیجیتال، نتایج حاصل از خدمات ارائه شده و بازخورد آن در میان کاربران، اطلاعات روشنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آنچه در گزارش سال 1401 اپلیکیشن تاپ خواهید خواند، عبارتند از:

  • مسیر پیموده شده
  • مهم ترین چالش های تاپ
  • تاپ در سال 1401 در یک نگاه
  • تاپ ترین ماه تاپ
  • اکوسیستم سوپراپلیکیشن تاپ
  • زیرساخت تاپ کیف
  • خط کسب وکار پرداخت
  • خط کسب وکار خودرو
  • خط کسب وکار خدمات مالی
  • خط کسب وکار گردشگری و سبک زندگی
  • خط کسب وکار سلامت آنلاین
  • بیش از 100 سرویس فعال در سوپر اپلیکیشن تاپ

در حال حاضر، بیش از 100 سرویس در 5 خط کسب وکار مهم در سوپراپلیکیشن تاپ وجود دارد که هرکدام به تنهایی یکی از احتیاجهای زندگی امروز را مرتفع می سازد. در گزارش سالیانه 1401 به چگونگی رشد این خدمات پرداخته شده و نمودار چرخه عمر محصول در دسترس است.

حوزه های اصلی خدمات تاپ شامل فین تک، خودرو، همراه بانک، بازار سرمایه، سلامت، بیمه، گردشگری و سبک زندگی است و هر گروه، خود به تنهایی می تواند با اپلیکشن های فعال در آن حوزه رقابت کند. باتوجه به تنوع این خدمات، سوپراپلیکیشن تاپ را می توان یکی از اصلی ترین مرجع ارائه دهنده خدمات پُرمصرف دانست.

  • اپلیکیشن تاپ با بیش از 7 میلیون کاربر فعال

تنوع خدمات، امنیت و سرعت سرویس دهی تاپ باعث شده است که هم اکنون بیش از 7 میلیون کاربر فعال از این خدمات استفاده و احتیاجهای روزمره خود را با آن رفع نمایند. بعلاوه بیش از 12 میلیون نفر در این سوپراپلیکیشن حساب کاربری دارند و ثبت نام نموده اند. این حجم از ورود کاربر باعث شده است که در سال 1401 کل تراکنش های صورت گرفته تا 42 درصد رشد داشته باشد.

  • بهینه سازی فرهنگ استفاده از کیف پول دیجیتالی

یکی از خدمات مجذوب کننده سوپراپلیکیشن تاپ، کیف پول دیجیتالی است. این کیف پول می تواند جایگزین کارت بانکی و وجه نقد گردد و امور پرداختی را به فرآیندی راحت تر و امن تر تبدیل کند. تاپ کیف با کوتاه کردن مراحل فرآیند پرداخت آنلاین، سرعت پردازش را بالا برده است تا کابر بتواند در سریع ترین زمان ممکن بدون احتیاج به اطلاعات کارت بانکی، به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

استقبال از این نوع روش پرداخت در سال 1401 بسیار قابل توجه بود؛ به نحوی که مجموع گردش مالی زیرساخت تاپ کیف به 6 هزار میلیارد ریال و تعداد تراکنش های صورت گرفته آن به بیش از 17 میلیون تراکنش می رسد.

  • سرعت و امنیت در خط کسب وکار پرداخت

یکی از اصلی ترین احتیاجهای زندگی پرمشغله امروز، پوشش همه امور پرداختی در یک بستر همواره در دسترس است. تسریع اموری مثل کارت به کارت، تسویه قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت و… از مزیت های یک سوپراپلیکیشن فعال در حوزه فین تک به شمار میرود. تاپ با ارائه بستری کامل از خدمات این حوزه، تا به امروز توانسته است رشد چشمگیری در مقدار تراکنش های خط کسب وکار پرداخت به دست آورد.

  • یک دستیار ویژه برای دارندگان خودرو

با دانلود و نصب سوپراپلیکیشن تاپ، انواع خدمات مربوط خودرو در دسترس همگان قرار می گیرد. سرویس هایی که از اصلی ترین احتیاجهای دارندگان خودرو را رفع می سازند و آن ها را از نصب دیگر اپلیکیشن های مرتبط با خودرو بی احتیاج می نماید. استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، تسویه عوارض سالیانه، خرید طرح ترافیک، درخواست کارواش در محل، درخواست تعمیرکار در محل و… از خدمات این حوزه است.

استقبال از سرویس های این خط کسب وکار به حدی بوده است که مجموع تراکنش های آن به بیش از 36 میلیون تراکنش می رسد.

  • پوشش اصلی ترین خدمات مالی

ارائه خدمات مالی و تامین اعتبار خرد برای خانواده های ایرانی یکی از اولویت های ما محسوب می گردد.

سوپر اپلیکیشن تاپ با ایجاد زیرساخت های یکپارچه در زمینه فناوری های اعطای تسهیلات، خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد.

گفتنی است که در طول سال 1401 بیش از 3٬500 میلیارد ریال اعتبار به کاربران تاپ داده شده است.

  • سامان دهی خدمات در حوزه سلامت آنلاین

سوپراپلیکیشن تاپ توجه ویژه ای به حوزه سلامت آنلاین داشته است و در این کسب وکار، جمع بزرگی از متخصص ها و مراکز پزشکی را جذب نموده تا به صورت آنلاین و در کم ترین زمان ممکن به کاربران سرویس دهد. از ارزنده ترین خدمات خط کسب وکار سلامت آنلاین می توان به امکان پرداخت اقساطی هزینه های بالای پزشکی، عمل های جراحی حیاتی یا زیبایی اشاره نمود.

مشاوره آنلاین روانشناسی و پزشکی، انجام آزمایش در منزل، اعزام پزشک و پرستار به منزل، سرویس نوبت دهی برای مراجعه حضوری به مراکز پزشکی و امکان خرید آنلاین دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی از داروخانه و فروشگاه ها، از دیگر خدمات حوزه سلامت آنلاین در سوپراپلیکیشن تاپ محسوب می گردد.

در گزارش سالیانه 1401 سوپراپلیکیشن تاپ، سعی شده است که اطلاعات روشنی از چگونگی رشد، رفع سازی چالش ها و استقبال کاربران ارائه گردد. برای دسترسی کامل به اطلاعات ارائه شده در این گزارش، وارد لینک زیر شوید.

دریافت نسخه کامل گزارش سال 1401

منبع: مجله شنبه

به "گزارش سالیانه 1401 سوپر اپلیکیشن تاپ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سالیانه 1401 سوپر اپلیکیشن تاپ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید