10 هواپز (سرخ کن بدون روغن) محبوب در خبرنگاران (پاییز 1401)

به گزارش وبلاگ فروشندگان، غذاهای سرخ شده بدون تعارف از خوشمزه ترین غذاها هستند. اما همواره فکر مصرف میزان زیادی روغن همراه با سیب زمینی یا مرغ سرخ شده، لذت مصرف آن ها را کم می نماید. کبابی کردن همه غذاها هم امکان پذیر نیست، مثلا یک کاسه سیب زمینی خلال شده را چطور باید کباب کرد؟ اما از آن جایی که نمی توان دست رد به غذاهای برشته زد، سازندگان لوازم خانگی به فکر ساخت سرخ کنی افتادند که بدون احتیاج به روغن و فقط با جریان هوای داغ، غذاها را برشته کند. نتیجه این کوشش فراوری سرخ کن بدون روغن، یا همان هواپز، شد که به محض ورود به بازار مورد استقبال افرادی نهاده شد که سبک زندگی سالم داشتند.

10 هواپز (سرخ کن بدون روغن) محبوب در خبرنگاران (پاییز 1401)

شما می توانید با استفاده از هواپز هر نوع ماده غذایی را سرخ کنید یا بپزید، بدون اینکه احتیاج به مصرف قطره ای روغن داشته باشید. در این مطلب از وبلاگ فروشندگان مگ می خواهیم 10 سرخ کن بدون روغن محبوب در وبلاگ فروشندگان را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید، انتخاب را برایتان آسان کنیم.

1. سرخ کن بدون روغن دی اس پی - مدل kb2082

اولین سرخ کن در این فهرست محصول شرکت دی اس پی است. ظرفیت مخزن آن 5.5 لیتر است و به همین علت خرید آن به خانواده های پرجمعیت توصیه می گردد. صفحه نمایش و تنظیمات آن کاملا لمسی است و به راحتی می توانید هر ماده غذایی را با برنامه دلخواهتان بپزید.

با تنظیم زمان سرانجام کار هم می توانید با خیال راحت به مابقی کارهایتان برسید و مطمئن باشید که دستگاه بعد از آماده شدن غذا خاموش می گردد. تمام قسمت های مربوط به پخت وپز در این سرخ کن قابلیت قرار گیری در ماشین ظرفشویی را دارند.

سرخ کن بدون روغن دی اس پی مدل Kb2082

مشاهده کالا

2. سرخ کن بدون روغن فیلیپس - مدل 9270

دومین هواپز این فهرست هم با ظرفیت مخزن 6 لیتر مناسب خانواده های پرجمعیت است. از این محصول می توانید برای برشته کردن هر نوع ماده غذایی، از نان تست گرفته تا استیک، بهره ببرید. این سرخ کن امکان استفاده از روغن را هم برای شما فراهم نموده است و با سیستم کاهش مصرف روغن، به شما امکان سرخ کردن غذا با اندازه کمی از روغن را هم می دهد. یعنی با خرید یک دستگاه، دو مدل سرخ کن به خانه می برید.

گرمای فراوری شده به وسیله المنتی که در این هواپز قرار گرفته است، به وسیله دمنده های آن در تمام فضای مخزن به گردش در می آید و با این کار غذا را مغز پخت و برشته می نماید. قابلیت گرم نگه داشتن غذا، جلوگیری از انتشار بو در محیط و سیستم خاموشی اتوماتیک از دیگر مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس است.

با یاری صفحه تنظیماتی که روی هواپز قرار گرفته است می توانید از برنامه های پخت از پیش معین شده برای پخت غذا بهره ببرید یا برنامه دلخواهتان را به دستگاه بدهید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

مشاهده کالا

3. سرخ کن بدون روغن نوتریکوک - مدل AF205K

در فراوری هواپز نوتریکوک از فناوری Smart Temp استفاده شده است که می تواند به صورت اتوماتیک دما را برای پخت مواد غذایی تنظیم کند. بعلاوه سیستم یادآور آن به شما زمان مناسب برای هم زدن و زیرورو کردن مواد غذایی داخل مخزن را یادآوری می نماید.

قسمت های داخلی مخزن از جنس نچسب است و به راحتی تمیز می گردد. بعلاوه تمام بخش های این سرخ کن را می توانید در ماشین ظرفشویی بشویید. صفحه تنظیمات LED در این سرخ کن امکان استفاده از برنامه های از پیش معین شده پخت، یا ایجاد برنامه تازه را می دهد و پس از سرانجام پخت، خاموش می گردد.

سرخ کن بدون روغن نوتریکوک مدل AF205K

8,600,000 تومان

مشاهده و خرید

4. سرخ کن بدون روغن جی پاس - مدل GAF37501N

این سرخ کن برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است چون مخزن آن فقط 3.5 لیتر گنجایش دارد. جالب است بدانید 100٪ خریداران از این هواپز راضی هستند و خرید آن را به دیگران هم توصیه می نمایند. کار با این دستگاه بسیار آسان است. با یاری صفحه تنظیمات لمسی آن می توانید برنامه پخت را معین کنید و مطمئن باشید بعد از پخت کامل غذا، به صورت اتوماتیک خاموش می گردد.

تمام قطعات مربوط به بخش پخت غذا به آسانی از دستگاه جدا می شوند و می توانید آن ها را بشویید. فقط از قلم نیاندازید که نباید قطعات را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

سرخ کن جی پاس مدل GAF37501N

3,000,000 تومان

مشاهده و خرید

5. سرخ کن بدون روغن شیائومی - مدل MI SMART FA

شیائومی نامی آشنا در فراوری لوازم خانگی دیجیتال و هوشمند است سرخ کن بدون روغنی که فراوری نموده هم در رتبه پنجم محبوب ترین ها قرار گرفته است. گردش هوا در مخزن هواپز شیائومی 360 درجه است و مواد غذایی از تمام جهات با هوای داغ در تماس هستند. گنجایش مخزن آن 3.5 لیتر است و برای استفاده خانواده های کم جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می نمایند مناسب است.

پوشش داخلی آن نچسب است و بعد از استفاده به آسانی تمیز می گردد. اگر از سیستم خانه هوشمند شیائومی استفاده می کنید می توانید این هواپز را به اپلیکیشن Mi Home متصل کنید و به راحتی با گوشی موبایل خود تنظیمات مربوط به پخت غذا را انجام دهید.

سرخ کن شیائومی مدل MI SMART FA

4,620,000 تومان

مشاهده و خرید

6. سرخ کن بدون روغن مباشی - مدل ME-AF994SS

جایگاه ششم در این فهرست متعلق به برند خوش نام و خو ش ساخت ژاپنی، یعنی مباشی است. این هواپز با گنجایش مخزن 6 لیتر برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. ظرفیت آماده سازی غذا با این هواپز در هر بار استفاده مناسب 12 نفر است، پس اگر اهل مهمانی های آخر هفته هم هستید در خرید این سرخ کن بدون روغن تردید نکنید. جنس بدنه این دستگاه ترکیبی از استیل و پلاستیک است و به همین علت وزن زیادی ندارد.

صفحه تنظیمات این محصول برنامه های پخت از پیش معین شده متنوعی دارد، اما اگر بخواهید غذایی را با برنامه دلخواهتان بپزید هم می توانید از امکانات تنظیم دستی دما و زمان پخت بهره ببرید. داخل سرخ کن کاملا تفلون است و بعد از استفاده می توانید آن را به راحتی بشویید. یک ویژگی خاص در این هواپز وجود دارد که آن را نسبت به دیگر هواپزها متمایز می نماید، آن هم قابلیت از بین بردن یخ مواد غذایی است. یعنی شما می توانید برای باز کردن یخ مواد غذایی فریزری از آن بهره ببرید، یا مواد غذایی را برای پخت، مستقیم از فریزر به هواپز منتقل کنید.

هواپز مباشی مدل ME-AF994SS

مشاهده کالا

7. سرخ کن بدون روغن وگاترونیکس - مدل VE-157

اولین موضوعی که در هواپز وگاترونیکس جلب توجه می نماید روش قرار دادن مواد غذایی در مخزن است. همه هواپزها از بالا باز می شوند و مواد غذایی داخل سبد مخزن قرار می گیرد. اما در این هواپز شما مواد غذایی را ابتدا در سبد قرار می دهید و سپس به صورت کشویی آن را به دستگاه وارد می کنید. همین موضوع کار با این هواپز را بسیار آسان نموده است.

بدنه دستگاه کاملا عایق بندی شده و مانع از نشت هوای گرم داخل به بیرون می گردد. این عایق بندی به شکلی است که اگر در حین پخت غذا بدنه هواپز را لمس کنید کاملا خنک است. امکان تنظیم دما، تنظیم زمان پخت از دیگر قابلیت های این هواپز زیبا و کاربردی است.

سرخ کن بدون روغن وگاترونیکس مدل VE-157

مشاهده کالا

8. سرخ کن بدون روغن کنوود - مدل HFM75

هواپز کنوود مدل HFM75 در دسته سرخ کن های بزرگ جای می گیرد. یک هواپز دوقلو با مجموع ظرفیت مخزن 8 لیتر که مناسب خانواده های پرجمعیت و کافه ها طراحی شده است. صفحه تنظیمات این دستگاه لمسی است و علاوه بر برنامه های از پیش معین شده، امکان تنظیم روش پخت دلخواه را هم به شما می دهد. جریان هوای داغ در مخزن های هواپز کنوود هر نوع ماده غذایی را مغزپخت نموده و برشته ترین غذاها را برای شما آماده می نماید.

سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFM75

11,120,000 تومان

مشاهده و خرید

9. سرخ کن بدون روغن ساچی - مدل NL-AF4778

سرخ کن بدون روغن ساچی یک هواپز با مخزن 5 لیتری است که می تواند در هر بار استفاده به راحتی برای 4 تا 6 نفر غذا آماده کند. کار با این دستگاه بسیار آسان است و تمام تنظیمات دما و زمان پخت را می توانید با دو پیچ بزرگی که روی آن قرار گرفته انجام دهید. در هر بار تنظیم می توانید زمان پخت را بین 0 تا 30 دقیقه و دما را بین 0 تا 200 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

اگر قصد خرید هواپز برای افراد سالمند را دارید این مدل گزینه مناسبی است چون دیگر احتیاجی به یادگیری کار با صفحه لمسی و تنظیمات پیچیده پخت ندارند.

سرخ کن بدون روغن ساچی مدل NL-AF4778

3,050,000 تومان

مشاهده و خرید

10. سرخ کن بدون روغن دسینی - مدل 600

آخرین رتبه فهرست محبوب ترین ها متعلق به دسینی است. مخزن این مدل هواپز دسینی فقط 2.5 لیتر ظرفیت دارد و برای خانه هایی که 1 یا 2 نفر در آن زندگی می نمایند مناسب است. تنظیمات زمان و دمای این هواپز هم با دو پیچ که روی آن قرار گرفته است انجام می گردد و کار با آن بسیار آسان است.

با تنظیم زمان مورد احتیاج برای پخت غذا، می توانید با خیالی آسوده به کارهایتان برسید چون هواپز بعد از اتمام زمان به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. قیمت مناسب و ظرفیت کم این دستگاه، باعث رضایت 95٪ خریداران شده است.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

مشاهده کالا

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 هواپز (سرخ کن بدون روغن) محبوب در خبرنگاران (پاییز 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هواپز (سرخ کن بدون روغن) محبوب در خبرنگاران (پاییز 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید