مطالبه 5ساله شهروندان محله خلیج فارس محقق شد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 تهران از اجرای طرح روکش آسفالت خیابان شهید سامانی پور و بعلاوه بازسازی و بازسازی اصولی آن با هدف بهبود تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از بروز هرگونه آبگرفتگی به هنگام بارش ها اطلاع داد.

مطالبه 5ساله شهروندان محله خلیج فارس محقق شد

به گزارش وبلاگ فروشندگان، زکی الله میری زاده در این باره اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی این معبر به جهت دسترسی به 2 بزرگراه فتح و آزادگان و بعلاوه مجاورت آن با گمرک غرب تهران، موجب شد تا حجم قابل توجهی از ترددهای وسائل نقلیه سبک و سنگین بر دوش این محور باشد و به مرور زمان سطح روکش آسفالت کیفیت و کارایی اولیه را از دست بدهد و برای رانندگان عبوری نیز دردسر بسازد، برای همین اجرای این پروژه در دستورکار نهاده شد.

او ادامه داد: بر اساس رویکردهای مدیریت شهری مبتنی بر اجرای طرح های توسعه محلی، طول 25هزار و 500 متر از این معبر با بهره گیری از تجهیزات مکانیزه پخش آسفالت بازسازی شد تا مطالبه پنج ساله شهروندان محلات خلیج فارس محقق گردد.

بنا به گفته این مقام مسئول، قرار شده طی 6 ماهه اول سال جاری، بیش از 50 هزار تن آسفالت به وسیله 4 اکیپ مجهز مکانیزه که امری قابل توجه در مرکز بوده، در منطقه 18 پخش گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مطالبه 5ساله شهروندان محله خلیج فارس محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه 5ساله شهروندان محله خلیج فارس محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید