پیش بینی شرایط هوا طی چند روز آینده، بارش باران و رعد و برق در این استان ها

به گزارش وبلاگ فروشندگان، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: یکشنبه (26 شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و مناطقی از استان های گیلان و مازندران افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد. بعد از ظهر امروز در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار پراکنده انتظار می رود.

پیش بینی شرایط هوا طی چند روز آینده، بارش باران و رعد و برق در این استان ها

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: دوشنبه (27 شهریور) با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در منطقه های از شمال غرب، سواحل شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما رخ می دهد. در این روز بارندگی در غرب گیلان شدید می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه شنبه (28 شهریور) گستره بارش تنها در شرق اردبیل، گیلان و مازندران خواهد بود. چهارشنبه (29 شهریور) نیز در این منطقه ها بارش خفیف و پراکنده رخ می دهد و در نوار غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می گردد.

وی اضافه کرد: از بعد از ظهر دوشنبه تا روز چهارشنبه (27 تا 29 شهریور) وزش باد در دامنه های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان و در نوار شرقی افزایش می یابد و سبب کاهش نسبی دما و خیزش گردوخاک می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: پنجشنبه (30 شهریور) در غالب منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما مستقر می گردد.

ضیاییان در ادامه گفت: امروز در جنوب غرب کشور و در پنج روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: امروز خلیج فارس و دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران دوشنبه (27 شهریور) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (28 شهریور) صاف و گاهی وزش باد و شب افزایش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (26 و 27 شهریور) اهواز با دمای 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 5 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط هوا طی چند روز آینده، بارش باران و رعد و برق در این استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط هوا طی چند روز آینده، بارش باران و رعد و برق در این استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید