سینما

مغازه خودکشی روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ فروش بلیت نمایش مغازه خودکشی شروع شد. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حسین پورخلیلی و همراهی هدیه عبدیان است که با نیم نگاهی به کتاب مغازه خودکشی ژان تولی ساخته شده است.

28 مرداد 1402

لیلا حاتمی، رابعه اسکویی و همایون ارشادی بازیگران فیلمی درباره حضرت مسیح (س)

ترنس مالیک سینماگر 80 ساله آمریکایی فیلم تازه خود با عنوان مسیر باد در حال تدوین دارد که لیلا حاتمی در این فیلم در نقش مریم مجدلیه با این سینماگر مولف همکاری دارد.

23 مرداد 1402

ترفندهایی ساده برای به خاطر سپردن نام افراد

آیا شما هم در به خاطر سپردن نام ها مشکل دارید؟ در این مطلب ترفندهای ساده به یادآوردن نام ها را به شما معرفی می کنیم.

18 مرداد 1402

چند نوع احساسات در انسان وجود دارد؟

محبوب ترین ایده در خصوص تعداد احساسات اساسی انسان ها، نظریه احساسات جهانی پل اکمن است. این نظریه از هفت احساس اساسی و جهانی سخن می گوید که به ترتیب حروف الفبا، این احساسات شامل خشم، تحقیر، انزجار، لذت، ترس، غم و تعجب می شوند.

3 مرداد 1402

ناسا شش ضلعی شمال زحل را شکار کرد

کسی نمی داند به چه علت ابرهای قطب شمال زحل یک شش ضلعی تشکیل داده اند. شش ضلعی زحل در دهه 1980 هنگام عبور فضاپیمای وویجر از کنار این سیاره کشف شد. تا پیش از آن چنین چیزی در هیچ جای دیگر منظومه شمسی مشاهده نشده بود.

30 خرداد 1402

شباهت نوه بعضی از سلبریتی ها به پدربزرگ و مادربزرگ مشهورشان

بچه ها و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها ممکن است در ابتدا شبیه هم به نظر نرسند، اما در بسیاری موارد شباهت انکارناپذیری را می توان در آن ها یافت.

23 خرداد 1402

سه سریال خاص ایرانی که کمتر دیده شدند

در بین سریال هایی که در طی دو سه دهۀ اخیر از صدا و سیما پخش شده اند، برخی از آن ها به خاطر داستان های مجذوب نماینده و بازیگران شناخته شده ای که داشتند توانستند مخاطبان زیادی را به دست بیاورند و موقع پخششان خیابان ها را خلوت نمایند. تعداد زیادی از سریال...

12 خرداد 1402

خاطره جالب بازیگر محبوب سریال ن.خ از تهران ، وقتی اولین بار به تهران رسیدم... ، هر آنچه می خواستم در تهران بود ، سعید آقاخانی خبرنگاران من است

در چند سال اخیر سریالن. خ با مجموعه روایت های متفاوت و تازه خود تماشاگران زیادی را به خود جلب نموده است. با آغاز فصل اول مجموعه نون. خ، بیننده ها با چهره ای به نام سلمان با بازیکاظم نوربخش آشنا شدند که با گویش شیرین کردی صحبت می کرد. این گزارش اردیبهشت 1402...

24 اردیبهشت 1402

قوانین تازه آموزشگاه اسکار ، حق ندارید تشویق یا دلسرد کنید

آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار پس از نامزدی جنجالی آندره آ ریسبرو برای برترین بازیگر زن جوایز اسکار 2023، مهم ترین تغییر قوانین خود را در خصوص کمپین های تبلیغاتی اسکار بیان کرد.

13 اردیبهشت 1402

11 فایده بازی با لگو برای بهبود خلاقیت و تقویت مغز بچه ها

اسباب بازی های زیادی وجود دارند که برای مدتی حسابی سر و صدا می نمایند و محبوب می شوند ولی با گذر زمان از مد می افتند و جای خود را به اسباب بازی های تازه و مجذوب کننده تری می دهند، ولی همچنان یکی از قدیمی ترین اسباب بازی ها هست که نه تنها مجذوب کنندهیت خود...

31 فروردین 1402

بازیگر مطرح سریال نون. خ: ترجیح می دهم عملگی کنم اما ... ، نمی گردد به بهانه نام طنز هر کاری بسازید و بخواهید مردم ببینند

سیروس میمنت بازیگر نقش کیوان در سریال نون. خ از فراوری و پخش فصل چهارم این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی همزمان با نوروز 1402 و جذابیت های این سریال سخن گفت.

17 فروردین 1402

جزئیات تازه از مرگ مبهم کیومرث پوراحمد ؛ خودکشی تایید شد؟ ، کیومرث افسردگی نداشت

خبر فوت کیومرث پوراحمد به وسیله از بستگانش تایید اما چگونگی درگذشت او مبهم اعلام شد. گفته می گردد 8 صفحه یادداشت از او پیش از مرگ خودخواسته به جای مانده است که هم اکنون در اختیار ماموران انتظامی است.

16 فروردین 1402

ببینید، عبور دسته بزرگ میمون ها از وسط جاده ای در چین ترافیک درست کرد

میمون ها از مردم و ماشین ها نترسیدند و بعضی از آنها وسط راه ایستادند تا غذا بخورند.

23 اسفند 1401

عکس های هیجان انگیز از مار های آناکوندا ها در زیر آب

تصاویر شگفت انگیزی از یکی از بزرگترین گونه های مارهای دنیا - آناکوندا - به وسیله عکاس و ماجراجوی شجاع جولیان گانتر، که در زیر آب شیرجه می زند تا تنها چند سانتی متر از سوژه های بزرگ خود فاصله بگیرد، منتشر شده است.

21 اسفند 1401

نقد فیلم ترسناک Knock At The Cabin

فیلم در کابین را بزن (Knock At The Cabin) از حضور بازیگرانی برجسته بهره می برد و پویایی پرتنشی بین شخصیت های آن حس می گردد و همین نیز سبب شده تا این اثر، فیلم ترسناک پر از خطری باشد که به خوبی از شک و سردرگمی ایجاد شده بهره می گیرد. در ادامه همراه با نقد این فیلم...

5 اسفند 1401

زندگی عاشقانه پیرترین پنگوئن آفریقایی دنیا

پیر ترین پنگوئن آفریقایی دنیا با 43 سال سن، پس از آزار و اذیت شدن به وسیله هم نوعانش، با پنگوئن دیگری که 30 سال از خودش کوچک تر است، حالا در یک محوطه خصوصی زندگی می نماید.

29 بهمن 1401

ماجرای گیلدخت از سریال کره ای کپی شده، انتها قصه لو رفت؟

سریال گیلدخت داستان تکراری عشق پسر رعیت به دختر خان در گیل دخت که بار ها چنین داستان هایی را در سریال های مختلف دیده ایم.

26 بهمن 1401

زندگینامه: لیا سدو (1985، )

لیا سِدو (نام کامل: Léa Hélène Seydoux-Fornier de Clausonne) در سال 1985 در پاریس بدنیا آمد. وی از بازیگران بین المللی نسل نو سینمای فرانسه است که از حدود اواسط 2010 بدینسو به معروفیت دست پیدا کردند.

19 بهمن 1401

کارگردان های توقیفی، اجازه ساخت فیلم تازه ندارند؟

عباس رافعی که برای فیلم سلوک پروانه گرفته، می گوید به علت آنکه یک فیلم توقیفی دارد، فعلا اجازه ساخت فیلم جدیدش را ندارد.

13 بهمن 1401

3 شهر دیدنی ایران برای سفر زمستانی

سرتاسر ایران از شمال تا جنوب پر از جاذبه های مجذوب کننده است که با دیدنشان غرق در زیبایی و شگفتی می شوید.

9 بهمن 1401
تعداد: (98)